Havblikklegene

Kystveien 154 4842 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Havblikklegene

Kjempe fornøyd

Lege: Alexander Nystedt Skrevet

Kan virkelig anbefale Alexander som fastlege.
Han er alltid positiv, blid , lyttende og er flink til å vidresender pasienter til spesialister.
Flink med barn er han også.
Så har bare positive ting å si om han som fastlege og kan virkelig anbefale han

Lege som anbefales!

Lege: Alexander Nystedt Skrevet

Veldig fornøyd med Alexander Nystedt som lege. Faglig dyktig og tar seg god tid til pasienten. Kjempeflink med babyer og barn. Godt humør og empatisk.

Den beste faslege jeg har hatt.

Lege: Torkil Padkær Andersen Skrevet

Jeg har hatt en anne fatslege før ham, som jeg har hatt dårlig kommunikasjon med, hovedsakelig på grunn at hun ikke var, rett og slett, interessert i meg som pasient.
Med Torkil føler jeg som jeg har vunnet lotteri. Ikke bare at han er interessert i det jeg sier, men, i tillegg, når jeg sier et ord, forstår han fem. Mange ganger følte som han kan lese tanker. Veldig god kommunikasjon!
En annen ting som er positivt ved ham er at du trenger ingen blodprøpve, siden han er flink til å lese kliniske symptomer. Det vil si at han ser på deg, og han vet om det er noe galt med deg eller ikke.
I konklusjon, superfornøyd med ham, og håper å ha ham som fastlege mange år fremover.

Ingen evne til innlevelse

Lege: Torkil Padkær Andersen Skrevet

Mottatt SMS fra denne legen på en fredag kl 15- det viser seg at han hadde dårlig nytt å komme med uten å vite betydning av dette . Videre informerte han om henvisning til spesialist helsetjeneste grunnet dårlige verdier på prøve. Dette viser manglende evne til empati og innlevelse for meg som pasient. Å møte helgen med en slik SMS var ingen god opplevelse. Nå er det gått 2 uker og fortsatt har denne legen ikke tatt kontakt.

Hyggelig og morsom, thats it.

Lege: Alexander Nystedt Skrevet

Alexander er en hyggelig og morsom lege. Og det er egentlig det.
Jeg har flere ganger opplevd at han ikke har tatt meg på alvor, og ikke undersøkt meg skikkelig. Han skriver lett ut resepter og henviser fort. Jeg savner at han undersøker pasienten skikkelig før han evt henviser eller gir ut resepter. Ved psykiske problemer er han ikke å anbefale. Jeg følte jeg ikke kunne prate til han om mine psykiske vansker, og jeg fikk inntrykk av at han synes det var et ubehagelig tema.

Han har ofte forsinkelser, men man får time relativt fort. Kontordamene er veldig hyggelige og flinke!