Dronningensgate Legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Dronningensgate Legesenter

Dårlig

Lege: Jonas Lüthje Munthe Skrevet

Svært dårlig lege.
Setter seg ikke inn i din situasjon som pasient og leser ikke journal på forhånd. Om du har lang sykehistorie og alt står i journal så orker du ikke fortelle detaljert om de 10 siste årene av ditt liv på 15 minutter som er lengden på timen. Minimumskravet til en fastlege bør være å lese seg opp på pasientens situasjon før første time med vedkommende.

En kjempe god lege.

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Jeg synes at han er dyktig som lege. Han har hjulpet meg med mye. Anbefaler han til andre. Det er bedre å gå en gang før mye til legen enn ikke.

Svært dyktig

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Dyktig lege som tar pasienten på alvor, uansett om det er alvorlige eller mindre alvorlige ting. Har i alle år følt meg sett og forstått og han er kjempeflink til å gi trygghet og gode faglige råd. Har hatt han som lege siden 2007 og alltid vært strålende fornøyd. Anbefales virkelig.

Svært Fornøyd!

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Svært dyktig og informativ fastlege med klare formeninger om utredning og behandling, men som likevel lytter og tar ny vurdering ved behov. Effektiv og profesjonell med gode resonnementer. Rent og egnet lokale i Dronningensgate med hyggelige ansatte.

Godt ivaretatt

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Jeg har blitt tatt på alvor av Wirak, og har følt meg godt ivaretatt. Jeg har opplevd ham som profesjonell, og han har lyttet til meg og tatt det jeg har sagt på alvor, til tross for at jeg nok kan ha lett helseangst. Han har tatt hensyn til dette og tatt seg tid til å forklare meg hvorfor jeg ikke trenger å bekymre meg for å dø riktig ennå. Det er trist at jeg måtte bytte fastlege, måtte det fordi jeg flytta, men om jeg noen gang flytter tilbake er det han jeg vil ha som fastlege igjen. Garantert. Liker også at venteværelse har kunst på veggene.