Dronningensgate Legesenter

Dronningensgate 4 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Dronningensgate Legesenter

Han er den beste!

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Har bodd i Norge/Kristiansand nå i 7 år. Ble på vis "tildelt" lege når jeg flyttet hit, men byttet etter 1,5 år. Valget føll da på Odd Geir Nygaard etter rekomendasjoner fra bekjente, han hadde fullt med pasienter, så det ble Øistein Andre Wirak. Dem 4 seneste åren og spesielt dem 2 siste har vi hatt veldig mye kontakt på grunn av min sykehistorie. Det er den beste legen jeg har truffet i mitt liv! Han tar seg tid å hører på pasienten, er rolig og balansert, gir inntrykk av tillit, trygghet og forståelse, verkelig stiller opp og hjelper deg når det verkelig trengs, en mann med kunnskap i sitt fag. Han er den beste av dem beste og jeg håper jeg kan fortsette å ha han som fastlege i mange år fremover.

Ikke helt fornøyd.

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Profesjonelt hyggelig, men følte han var mer opptatt av hva som sto på dataskjermen enn oppmersomhet mot meg som pasient. Jeg byttet fastlege.

Medmenneske/Lege

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Øystein er en mann med hjerte for mennesker et ekte medmenneske som bryr seg. Han har knekket koden som mange andre leger ikke klarer. For ved og være et menneske først og lytte og ta pasientene på alvor, så klarer han og gjøre en bedre jobb å være en bedre lege.

Jeg håper det finnes mange leger som Dr. Wirak for Norge trenger flere slike leger.

Fantastisk lege!

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Wirak som fastlege! Han tar deg på alvor, er lyttende og dyktig faglig.
Han er vår" familielege", og han er like dyktig med barn som han er med voksne.

Fantastisk lege

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Er utrolig fornøyd, han tar deg seriøst. Han er smilende og man føler han virkelig bryr seg. Jeg anbefaller han til alle jeg snakker med.