Stian Arnesen

Autorisasjon (2005)

Ski Legesenter Telefonnummer64 00 02 2264 00 02 ...
Idrettsveien 16A 1400 Ski
Stian Arnesen er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Stian Arnesen

Meget hyggelig lege

Han var en person så åg meg i øynene når vi prata og ikke på PCen.
Så følte eg ble lyttet til. Så denne legen håper jeg å komme til mange manger mer

svært engasjert og kunnskapsrik

Alltid hyggelig og tar seg god tid.

Tar seg god til å lytte og sette seg inn i hva jeg sier

Rolig og
behagelig å forholde seg til

Føler hver gang jeg er der at han virkelig er engasjert i sine pasienter.

God for korte besøk, ikke noe mer avansert

Stian er en dyktig lege når det kommer til kunnskap, men menneskelig kontakt og empati har han mangel på. Han har sjeldent god tid og rekker ikke se skikkelig på deg før han går videre til nestemann. Skal du bare til legen for et raskt besøk er dette greit nok (minus ventetiden), men trenger du ytteligere medisinsk hjelp nytter det ikke.

Han gir deg raskt henvisninger og resepter (og gyldig fravær for de på videregående), noe jeg har satt stor pris på. Problemer som kan fikses der og da er han flink på, men ikke for lengre situasjoner som krever oppfølgning.

Alt i alt er Stian en god fastlege for de som drar til legen en gang i året for enkel sykdom som kan fikses der og da, henvisninger eller resepter, men ikke for de som har plager utover det. Sliter du med noe mer alvorlig eller langvarig vil jeg anbefale å bruke tid og energi på en annen fastlege.

Som fastlege

Har lite empati, virker ikke helt oppdatert. Dårlig oppfølging. Er kanskje bedre når det gjelder skader?
Lite ventetid.

En sjelden god lege!

Anbefaler denne legen på det sterkeste! Han har vært families fastlege i 7 år, og vi kunne ikke vært mer heldig med lege! Arnesen er svært kompetent, imøtekommende og dyktig! Samtidig er han en av de få leger som virkelig genuint bryr seg! Han tar jobben sin på alvor, kommer med gode råd og ulike forslag. Plexusklinikken har fine lokaler, samt blide og hyggelige sykepleiere. Selv har jeg vært hyppig hos legen på grunn av post traumatisk stress lidelse. Han har alltid satt av god tid, samarbeidet med andre instanser, og tatt gode, riktige avgjørelser når det har vært krevende og vanskelig. Han er så og si aldri forsinket, og det er lett å få time. Han henviser videre når det er nødvendig, og setter opp oppfølgingstimer på eget initiativ. Er man så heldig å komme på listen til denne fastlegen trenger man aldri å bytte lege igjen!