Gaurav Sharma
Mann, 47 år
Let's remember the following: The staff has the potential to greatly improve their interpersonal skills and offer genuine smiles. The doctor can become more engaged with patients, and the rest of the team can make an effort to interact with patients instead of appearing occupied. Both the waiting area and the patient room where consultations take place have room for improvement. Ultimately, introducing more dedicated staff members could make a positive difference.
Han er den legen jeg har vært mest fornøyd med Tar seg tid og forklarer.
Henviser videre ved behov og gir tillit med sin kompetanse.
Han hører ikke på behov og setter seg ikke inn i saker.
Nekter sykmelding med usaklig begrunnelse. Diskuterer om man ved foreldres død trenger å være borte fra jobben.
Tar ikke kvinner seriøst. Mannen min måtte bli med for å få han til å høre på meg og ta meg på alvor.
Arrogant og veldig ufin kommunikasjon skriftlig.
Sharma er en meget dyktig og flink lege. Vi er veldig fornøyd med hans tjenester. Vi har 2 jenter og han er veldig flink til å følge dem opp. Topp anbefaling fra oss.
Jeg har brukt han i mange år, han er skjeldent forsinket
til avtalt time og alltid hyggelig.
Han har god orden i rapportene sine i arkivet, lytter til det jeg sier og er rask til å skrive henvisning hvis behov.
Legesekretærene hans er også alltid hyggelige og flinke til det de skal gjøre.
Vis flere...