Yasir Manzoor

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 43 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2013)

Ledige plasser

0 av 1950
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

15 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Oslo Mediq AS Telefonnummer21 39 07 1121 39 07 ...
Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Vis kart
Yasir Manzoor er en av 603 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(55)
55 vurderinger
Tilgjengelighet
(52)
52 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(48)
48 vurderinger
Service
(46)
46 vurderinger

Siste vurderinger av Yasir Manzoor

Veldig dårlig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kanskje er bra spesialist, men det hjelper ikke hvis han er aldri på stedet. Veldig arrogant og mangler lyst til å hjelpe og forstå hva egentlig plaget er.. Gjort bare registrering på PC. Brukte max 5 minuter på meg og vil ikke høre om andre plager jeg har...

Vennlig og tilgjengelig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Empatisk, hyggelig, varm og forståelsesfull lege som vil pasienten det beste.
Han lytter, er engasjert og flink. Ikke bare på det medisinske, men også det mentale/mellommenneskelige. Opptatt av pasientens rettigheter.
Går alltid derfra med et smil om munnen.

verste legesenteret jeg noen gang har hatt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen velger pasientene han er tilgjengelig for under fraværet - innrømmer dem på lørdager. For andre er det ikke tilgjengelig. En avtale er ikke tilgjengelig. Legesenteret svarer ikke på telefonsamtaler - hvis det allerede lykkes, lover de å kontakte legen - uten resultat, og venter på legens telefon til kl. 22.00 - tidligere avtalt med personen i resepsjonen. Etter samtalen ber kvinnen i legesenteret om kontakt på 10 minutter, dessverre etter denne tiden er telefonen slått av. Det er ingen i resepsjonen mens de venter på en undersøkelse klokka 8.30 på venterommet. Etter å ha svart på telefonen hørte jeg at de har hjemmekontor - ingen informasjon om det. Legen svarte på konsultasjoner på kveldstid, selv om det er en viktig melding og samtalen fra legesenteret ikke svarer hele dagen. Etter å ha kontaktet legevakt får informasjon om at jeg må kontakte med fastlege, men fastlege sier at jeg skal kontakte med legevakt.

Engasjert fastlege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg vil beskrive min fastlege som en meget engasjert, omsorgsfull, lyttende og tilgjengelig lege. Opplever han som fornuftig i sine vurderinger, og er nøye. Har alltid et smil på lur, og er meget høflig. Liker også at han tar tid til å forklare og dele sine tanker under konsultasjonene. Oppfølgingen vil jeg også si er en positiv opplevelse. Terningkast: 5

Unngå denne klinikken

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

* Legesenteret tar ikke ansvar for sine feil
* Det er vanskelig å få tak til legesenteret, etter mange forsøk, lover de å ta kontakt men de gjør det aldri
* Legesenteret velger å belaste 4 ganger mer enn de burde

Jeg hadde ryggbrudd som gjorde at jeg trengte sykemeldinger. Selv om jeg hadde fysiske timer på kontoret hos dem, var jeg veiledet til å skrive helsenorge meldinger for å få sykemelding fornyet hver uke. Da belastet de meg for 280 kr hver uke selv om det var ingen endringer i helsesituasjonen. De velger å svare på meldinger når konsultasjonene regnes som kveldskonsultasjoner.
Helsenorge definerer at enkelte sykemeldinger bør koste kr 69.
(https://www.helsenorge.no/betaling-for-helsetjenester/betaling-hos-lege/)

I tillegg at de belaster pasienter mer enn de burde, registrerte de ikke egenandeler mot frikort for disse "e-konsultasjonene". Etter at jeg har oppdaget feil, sa de at det var feil i systemet og det skjedde for alle pasienter. De informerte ikke andre pasienter og begynte å se på problemet kun etter mange purringer.

To måneder etter er noen egenandeler fortsatt ikke registrerte. De skrev 3 fakturaer i tillegg selv om alle fakturaer ble betalt allerede (første dag). Siste faktura fra dem kom når jeg var ikke pasient hos dem lenger. De ga ingen forklaring hvorfor de skrev disse fakturaene. Jeg måtte plage dem for en måned for å få disse fakturaer slettet.

Alle gjør feil men de ignorerer sine pasienter, ikke informerer dem og belaster dem for mye. Yasir Manzoor nekter å rette feilene som ble gjort av hans vikar og sier at det må vikaren gjøre uten å gi noen kontaktdetaljer for å få tak i vikaren.

Vis flere...