Elisabeth Sterri Fjell
Kvinne, 47 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Jeg hadde time litt Før kl.11:00. Da klokken nærmet seg 11:40 prøvde jeg å finne ut hva som skjer. Da fikk jeg beskjed at legen var forsinket. Kl. 12:10 kom jeg endelig inn til henne, jeg fikk ingen beklagelse for at det hadde blitt så lang vente tid.
Under timen måtte jeg fortelle om hva som var mine "feil" hun hadde selvfølgelig ikke lest journalen min og viste ingenting om meg. Hun holdt heller ikke øyekontakt med meg da hun snakket Eller når jeg snakket. Følte at jeg rett og slett satt å snakket med en vegg. Det hun ville gjøre var at jeg skulle vente enda lengre for å ta noen tester. Da ble jeg forbanna og ba henne sende meg rett til spesialistene istede For de finner ut av ting og behandler oss brA.
Jeg må si at hele denne opplevelsen gjør at jeg kommer til å bytte lege. Hun var ikke til noe hjelp i det hele tatt annet enn å sende meg videre som jeg da måtte betale om selv.
Hun virker distrè og har ikke oversikten. En må selv huske på å spørre om ting og ha kontrollen. Bruker for mye medisinsk språk og klarer ikke å snakke slik at en forstår. Sender ut brev med prøvesvar uten å forklare noe som helst. I tillegg har hun en vikarlege som jeg opplevde som krass og lite forståelsesfull. Nå har jeg byttet og kommer aldri mer tilbake til Flaktveit legesenter.
Hun er meget lite sympatisk, ingen humor, og jeg føler hun ser nedsettende på meg om jeg trenger en sykemelding.. Hun er lite engasjert, og har NULL kompetanse innen kommunikasjon.
Min sønn fikk tildelt henne da forrige lege sluttet.
Hun er vanskelig å forstå, da hun bruker mange faglige uttrykk og har vanskelig for å "oversette" disse på en måte så vi forstår.
Hun er ikke flink å følge opp problemer eller henvise når nødvendig.
For at vår sønn skulle få hjelp var det helsesøster som måtte trå til å pushe på barneklinikken.
Hun virker veldig uinteressert og klarer ikke kommunisere på ett barns nivå, snakker over hodet på barnet (som er 7 år) og viser han ingen oppmerksomhet. (er jo han som er hos legen, ikke mor/far)
Ellers er det veldig vanskelig å komme gjennom på telefon på dette legekontoret. Om vi har behov for time er det enklere å gå innom å bestille time direkte i luken.
Damene på kontoret burde hatt seg ett smilekurs
Har bare vært hos henne én gang, men det var helt greit. Jeg fikk hjelp til det jeg trengte, hun var hyggelig og god til å forklare.
Kontoret i seg selv opplever jeg som et større problem. Ekstrem lite tilgjengelige på telefon og fryktelig lytt. Hvordan klarer de å verne om taushetsplikten når alle på venterommet kan høre hva som sies i resepsjonen?
Vis flere...