Benjamin Christoffer Gustavsen

Autorisasjon (2008)

Benjamin Christoffer Gustavsen er en av 29 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Benjamin Christoffer Gustavsen

Meget flink lege

Jeg er veldig fornøyd med den oppfølgingen jeg får av Benjamin. Han er en lyttende, kunnskapsrik og grundig lege. Han henviser videre om nødvendig, eller om det er noe han stusser på. Selv om han kan ha det travelt, er han alltid hyggelig og tar seg tid. Svarer også kjapt (stort sett) på meldinger.
Kanskje den beste legen jeg har hatt.

Veldig fornøyd

God til å lytte, flink å sende deg videre. Flink til å følge deg opp. Rask til å svare på min helse, fornye resepter o.l.

En dyktig lege som fortjener ros.

Denne legen kan beskrives som et lyttende medmenneske. Han ser deg der du er og formidler en støtte som gir deg trygghet og ro.

Fantastisk dyktig lege!

Han er en fantastisk dyktig lege som ser hele pasienten. Han er forståelsesfull og har aldri dårlig tid. Er løsningsorientert og sender deg videre hvis det trengs.

Dyktig lege som tar deg på alvor!

Benjamin er en lyttende lege, en som undersøker det han er usikker på, og som sender deg videre om det er behov for det, eller han mener at det er det rette å gjøre. Han er ung, men har min fulle tillit. Jeg hadde han som vikarlege i 2010/2011, og i 2013 fikk han ta imot faste pasienter. Da gikk jeg rett over til han. Ingen annen lege har tatt seg så godt av meg eller brydd seg så mye som Benjamin. Sykdommen jeg har, forskes det på pr i dag for å "finne en kur", og Benjamin holder seg oppdatert på dette. Han viser aldri at han har det travelt, selv om han ligger etter skjema. Han tar seg tid, stiller gode spørsmål, og forteller om det han har satt seg inn i når det gjelder min sykdom.