Ehsna Bano Ali
Kvinne, 45 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Legen er en hyggelig dame, men hun er ofte forsinket, hun sammenligner ofte eget liv og situasjon med pasienten og resonnerer på den måten at pasienten bør klare det hun klarer, og hun fremstår ofte dårlig forberedt. Hun leser ikke journal i forkant, ei heller hvorfor man har bestilt timen. Føler ofte jeg ikke blir tatt på alvor og det oppleves alltid som om hun har dårlig tid.
Senteret generelt har lite imøtekommende sekretærer og man må gjøre mye oppfølging selv når det gjelder fks å få tak i prøvesvar. Generelt virker det som de er lite oppdaterte og har dårlig oversikt.
Veldig flink lege, leverer på alle fronter. Har fått god oppfølging med arbeidsskade og har satt pris på tilgjengeligheten ved lege kontoret!
Hun har tid for pasienten når du skal betale ( raskt timen på klinikken) , men når du ringer at hun endre feil resept da venter du i 2 døgn
Opplevde henne som en god fastlege når jeg først gikk til hun, men det er ikke inntrykket jeg har nå lenger.
Jeg gikk til hun for å snakke om hvordan jobb hadde slitt meg helt ut og at jeg ikke lenger viste hvordan jeg skulle holde ut. Ble møtt ble lite forståelse og hun sammenlignet min jobb med sin, og snakker om hvor tøft og slitsomt det er og være lege. Som er noe jeg har opplevd hver gang jeg har gått til hun om andre mentale problemer jeg har hat. Hun drar alltid inn hvor tøft andre og henne selv har det, og hun avviser alle mentale problemer.
Hun rusher alltid gjennom timen, og om du vil ta opp mer en 2 ting ber hun deg sette opp en ny time selvom det er 10 minutter igjen av timen din.
Har heller ikke noe godt inntrykk av resepsjonistene som jobber der, de er sjeldent imøtekommende og ofte irriterte.
De gangene jeg har vært innom fastlegen Ehsna Bano Ali og legekontoret har jeg følt meg mer som en byrde enn som en pasient som blir ivaretatt på en god og trygg måte. Journalen har fastlegen aldri lest gjennom før timen/telefonkonsultasjonen starter, hvilket har resultert i at vi enten bruker 5-10 min ekstra på at hun leser gjennom, eller at jeg må dra gjennom hele historien og bakenforliggende på egenhånd. Har også kommet med henvisninger fra fysioterapauter og leger på Rikshospitalet. Istedenfor å ta disse henevndelse til etterretning har fastlegen heller kommet opp med egne løsninger, som har resultert i at ting har tatt mye lenger tid enn hva det nødvendigvis ville gjort.
Servicen blandt de som jobber i resepsjonen er skremmende dårlig. Istedenfor å ha en vennlig innstilling til pasientene som kommer innom opplever man at personell ofte nedsettende i toneleiet og er i dårlig humør.
Vis flere...