Abdul Noor Qadir

Autorisasjon (2004)

Aklinikken Lørenskog Telefonnummer22 99 95 0022 99 95 ...
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Abdul Noor Qadir er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Abdul Noor Qadir

Kan stole på riktig lege

Jeg har ikke noe å skrive fordi han er en god ,flink og veldig hjelpsom lege som gir veldig god service

Meget faglig dyktig

Har hatt han i ca 6 år nå og er veldig fornøyd. Flink til å stille diagnoser og sender deg videre med en gang de gangene det trengs. Samboeren min byttet også til han og da skjedde det ting med en gang i forhold til det. Anbefales på det sterkeste fra meg

...

Mye faglig kunnskap, men veldig surrete og opptatt av pc’n. Føler meg ofte ikke sett, og at han bare vil hoppe videre til neste pasient, da han har en haug på venterommet. Sier en ting første time, så bytter han mening neste time. Alltid ventetid, både for å komme inn til han og ta prøver. Relativt varierende hjelpsomhet hos «telefon-damene» også. Tommel ned.

Flink, meeeen

Han er jo flink. Opplever han som mer opptatt av å få pasientene ut og ferdig. Deler gavmildt ut sykemeldinger.
Sitter fort i timesvis på venterommet, ikke rart når man har nesten 1400 pasienter på lista. (Jo fler, jo bedre. Da leger får ca. 400,- pr. pasient på lista i året, uavhengig om du er der eller ikke). Telefondamene varierer mtp. hjelpsomhet.

Har byttet lege!

Kjempe hyggelig fastlege

Hyggelig lege som hjelper deg med å bli frisk. Jeg har selv slitt med en yrkesskade og har fått kjempe god hjelp og ikke minst gode råd