Abu Sina Mohamed Tarique Sikder

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 54 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2013)

Ledige plasser

66 av 1650

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Abu Sina Mohamed Tarique Sikder er en av 604 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(15)
15 vurderinger
Tilgjengelighet
(11)
11 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(10)
10 vurderinger
Service
(10)
10 vurderinger

Siste vurderinger av Abu Sina Mohamed Tarique Sikder

Trygg og omsorgsfull

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tarique Sikder er omsorgsfull med pasienter, i møte med både fysiske og psykiske helseplager. Han er nyskjerrig og ser enkeltpasienten. Han gir oppmerksomhet og alltid tilstrekkelig tid. Han henviser videre ved behov og gir trygghet i forhold til plan og fremdrift for behandling. Lett å kontakte. Og troverdig i pasientmøtet.

Tarique Sikder er meget observant og tillitvekkende.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han har vært min fastlege siden januar 2020. Det gikk ikke lang tid før han oppdaget symptomer på tarmkreft (hvilket min forrige fastlege hadde hatt rikelig anledning til å oppdage, men uten å gjøre det). Han er dessuten meget hyggelig og behagelig, og viser (ikke bare later som) at du som pasient er viktig for han.

Behagelig og grundig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Mange gode og relevante samtaler. Legen ser hele pasienten. Han er vennlig og behagelig, har solide kunnskaper og åpenbart lang erfaring.

veldig tilstede for pasienten, vekker tillit

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

dyktig, behagelig, sender videre til Unilab eller spesialist for å finne årsak til problem. reiser fra den andre kanten av byen for å beholde HAM

Pasienten i fokus

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Er lyttende og oppriktig interessert i pasient.
Kunnskapsrik og vennlig.
En føler seg ivaretatt på riktig måte.