Abu Sina Mohamed Tarique Sikder

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 54 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2013)

Ledige plasser

66 av 1650

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Abu Sina Mohamed Tarique Sikder er en av 604 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(15)
15 vurderinger
Tilgjengelighet
(11)
11 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(10)
10 vurderinger
Service
(10)
10 vurderinger

Siste vurderinger av Abu Sina Mohamed Tarique Sikder

Supert legekontor på alle måter

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Huseby legesenter er lett å få tak i på telefonen, de er alle vennlige, effektive og kunnskapsrike. Jeg har vært her i mange år og vil anbefale Tarique på det varmeste.

Snill, imøtekommende og kunnskapsrik

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Anbefales på det varmeste. Handlekraftig og tar seg tid. Etter å ha brukt en annen lege over flere år var det en veldig god følelse å bli møtt med empati, forståelse og vilje til å finne løsninger. Han er også veldig flink med barn.

Trygg/kunnskapsrik og lytter

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dr.Tarique tar deg på alvor og følger opp. Føler meg trygg. Kan anbefales. Sender deg videre til spesialister om nødvendig. Tilgjengelig.

Trygg og kunnskapsrik

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hører på deg og sitter ikke bare å stirrer i skjermen som tidligere fastleger har gjort.
Menneskelig og fin samtalepartner.

Kundeservice i resepsjonen

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dere har dårlig med service, dårlig med oppførsel, behandler pasienter med god margin med ventetid på telefon. Dere sier at dere skal ringe opp, mennringer aldri opp, ventetiden på tlf er ikke normal når du får beskjed at du er nr.1 i køen, men allikavel du venter i mer enn 20-30 min, det viser at dere svarer ikke pasientene i tide. Selvom dere er mer enn 1 person i kundeservice, det er ingen som sitter der. Ofte må vente for å få hjelp. Dette er ikke bare meg som opplever dette, dere må skjerpe dere, fordi det ødelegger for legene som jobber for kontoret. Dere må ha bedre rutiner for å gi god kvalitet med service, slik som det er, det ser veldig uprofesjonelt og dårlig.

Vis flere...