Hallgrim Ulvik Haug

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 42 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2010)

Ledige plasser

0 av 1300
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

126 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Fet Legesenter Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund
Vis kart
Hallgrim Ulvik Haug er en av 79 fastleger i Lillestrøm

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(12)
12 vurderinger
Tilgjengelighet
(9)
9 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(9)
9 vurderinger
Service
(9)
9 vurderinger

Siste vurderinger av Hallgrim Ulvik Haug

Vanvittig flink!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kunnskapsrik, lyttende og prøver alltid å gjøre det beste for pasienten.
Brukt denne legen i mange år, i forbindelse med flere diagnoser. Alltid vært fornøyd, uten unntak!

Trygg, seriøs, hyggelig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Meget flink fastlege, som tar oss på alvor. Min mann har gått hos ham i mange år, og blitt veldig godt fulgt opp, noe som gjorde at jeg som hans kone også begynte å gå hos ham. og også blitt meget godt fulgt opp.

Trygg, omsorgsfull og tar seg god tid til pasientene sine

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han er alltid tilgjengelig, tar seg god tid, lytter og følger opp. Han henviser videre når det er nødvendig så du slipper å vente for lenge på viktige undersøkelser. En trygg, varm og kjempeflink fastlege!

Tar pasienten på alvor

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hallgrim er en super fastlege som alltid tar pasienten på alvor. Han ser pasienten og sender videre dersom det er noe han ikke kan løse der og da. God på oppfølging og stiller riktige spørsmål.

Trygg og lyttende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Føler meg sett og forstått, tar seg tid til å lytte og kommer med forslag til gode løsninger. Viser medfølelse som skaper tillit.

Vis flere...