Jan Bjørnar Holen

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 39 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2014)

Tilleggskompetanse

  • Petroleumslege
  • Sjømannslege

Ledige plasser

0 av 1350
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

39 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Jan Bjørnar Holen er en av 133 fastleger i Stavanger

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(10)
10 vurderinger
Tilgjengelighet
(8)
8 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(8)
8 vurderinger
Service
(6)
6 vurderinger

Siste vurderinger av Jan Bjørnar Holen

Kompetent og tillitsfull

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen fremstår som svært kompetent, og han tar seg tid til å høre på pasienten. Blir ivaretatt og opplever trygghet.

Jeg er fornøyd

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen tar seg den tiden jeg behøver. Og har lyttet både når jeg har hatt psykiske plager og fysiske/somatiske utfordringer. Skriver ikke ut sykemeldinger i hytt og pine, men setter seg inn i problemet. Har allikevel blitt møtt de gangene behovet er tilstede. Alt i alt; profesjonell, flink, og tillitsfull.

Helt ok

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har vært hos Holen da han var vikar for min fastlege. Opplevde ham som helt ok, men jeg har tenkt en del på at han formulerte noe om at "det er vanlig å kjenne mindre liv på slutten av svangerskapet". Han mente nok at det er normalt at baby har mindre plass og at bevegelsene føles annerledes, men har forstått på andre leger at man skal ta kontakt med sykehus om man kjenner mindre liv.

God lege.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Opplever legen som flink og komptetent. Savner at han hilser når han roper opp navn istedenfor at jeg må halvspringe bak han ned gangen. Han kan sine ting og han tar seg tid til å lytte. Har to ganger opplevd at jeg får regning med purregebyr etter time selvom legen selv har sagt jeg ikke skal betale noe - det var litt frustrerende. Ellers vil jeg påpeke at selve kontordamene, spesielt to stk. virkelig hadde hatt utbytte av kundebehandlingskurs. De er frekke, avvisende og jeg gruer meg hver gang til å møte dem. Her bør noe gjøres - de ødelegger veldig for helhetsopplevelsen.

Vennlig og imøtekommende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jan Bjørnar virker rolig, pålitelig og kompetent. Mitt inntrykk er veldig positiv. Han tar seg den tiden han trenger og følger opp forløpet.