Sofia Øien

Autorisasjon (2003)

Legehuset AS Telefonnummer32 75 58 0032 75 58 ...
Drammensveien 16 3300 Hokksund
Sofia Øien er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Sofia Øien

Anbefalles ikke

Jeg bestilte en legetime på grunn av at min baby hadde fått eksem på huden (Ansikt), jeg opplevde at hun ikke ønsket å lytte på hva jeg hadde å si, og at det var *dumt* at jeg fortsatt ikke ammet han, da hun akkurat fyller året. Jeg ble kritisert,angrepet og kjeftet på. Til slutt endte det med at jeg og barnet ble kastet på døren ut da hun ikke lenger ønsket å lytte på hva mor hadde å si, med tanke på at det kanskje er noen allergier barnet reagerer på, noe hun ikke tok hensyn til. Denne legen anbefalles IKKE. spesielt ikke for de med små barn, da hun kaster ut pasientene sine på dør, og bruker kun 5 min på pasientene!!!!!!

En god fastlege

En hyggelig dame. Noe lang ventetid men fint mulig å kontakte utenom time og svarer raskt. God lytter, virker interessert i faget, erfaring med komplekse sykdomsbilder og der hun ser noe hun ikke er 100 prosent sikker på er hun flink til å rådføre med andre eller henvise videre.

Varm, god og interessert

Ny lege for meg. Tok seg god tid og vi hadde en lang prat. Var kunnskapsrik og hadde forslag til behandlinger.

Saklig og hyggelig. Et virkelig fint møte.

Hører ikke på hva som virkelig blir sagt.

Føler jeg ikke blir hørt. Svarer ikke på det jeg spør om. Virker som hun ikke får meg seg, ikke forstår.
Hun har svar på alt uten og undesøke videre eller sjekke. ikke fornøyd i det hele tatt.

Meget bra lege får god kontalt m henne.

har aldri hatt noe problem m og få tak i henne har brukt legen i mange år.