Sofia Øien

Autorisasjon (2003)

Legehuset AS Telefonnummer32 75 58 0032 75 58 ...
Drammensveien 16 3300 Hokksund
Sofia Øien er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Sofia Øien

Ikke anbefalt

Jeg har hatt en svært negativ opplevelse med fastlegen min. Hun viser dårlig kommunikasjonsevne og lytter ikke til mine bekymringer. Under konsultasjonen følte jeg at hun var frekk og uprofesjonell, og hun kastet meg ut av kontoret uten å ha gjort noe for å hjelpe meg. Hun inviterte til og med en annen pasient inn før min konsultasjon var ferdig. Jeg er svært misfornøyd med måten hun håndterer pasientene sine på, og jeg føler ikke at hun tar mitt helseproblem på alvor.

Ikke bra

Sofia er lavmælt og oppleves hyggelig i utgangspunktet men er ikke en fastlege for de uten klar diagnose, spesielt om man i tillegg har psykiske problemer. Opplever lite empati, dårlig kommunikasjon, forsinkelser og ikke å bli tatt på alvor.
Sikkert en flott lege for de som kun trenger årlig skjekk eller har en diagnose å forholde seg til. Men jeg advarer, hun er ikke en lege for de med «usynlig» sykdom eller plager som ikke kan bevises med standard utredning. Oppleves til tider arrogant.

Omsorgsfull

Gikk til Sofia i flere år før jeg flyttet. Hun tok meg virkelig på alvor og viste stor omsorg. Hatt kun en liten - og litt morsom kontrovers med henne ila. disse årene - og da hadde hun liten tid og var nok sliten og stresset; hun sa - du må gå ned i vekt - og ja - det måtte jeg, men jeg var stolt av de 14 kg jeg nylig hadde tatt av .. så jeg bet i meg, "takk i like måte" ..

EN SYMPATISK OG VENNLIG LEGE UTENOM DET VANLIGE.

Dette er Legehusets mest sympatiske lege.Hun er lavmælt og utstråler vennlighet og forståelse.
Jeg har bare gode ting å si om henne.
Hun er Legehusets mest opptatte lege.
Ikke rart at hun blir stresset.
Hvis hun var så dårlig som enkelte vil ha det til, hvorfor er hun den mest populære legen på hele Legehuset?
Er virkelig glad for å ha henne som min fastlege.
Håper hun holder på resten av mitt liv.

Beste legen i Hokksund.

Sofya Babyak er ekstremt snill og grei.Hun er også meget dyktig og den flinkeste på Legehuset.Jeg har aldri hatt noe dårlig opplevelse med henne.Jeg kan bare ikke forstå at noen er misfornøyd med henne.Hun er litt stresset, men med det presset hun har er det forståelig.Det sier vel litt at det er hun som har flest pasienter og er mest ettertraktet av alle på Legehuset.Hun overtok det store ansvaret etter Dr. Jørgensen, som er den beste legen i Legehusets historie sammen med Terje Eng.