Per-Edvin Blystad

Autorisasjon (2001)

Per-Edvin Blystad er en av 60 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Per-Edvin Blystad

Dyktig og pålitelig

Dyktig og pålitelig lege for hele familien vår gjennom mange år. Lytter og forklarer, henviser videre når det trengs. Møter barn, ungdom og voksne med respekt og nysgjerrighet.
Dessverre noen av sekretærene som ikke er like imøtekommende/hyggelige, og man kan føle seg dum/avvist når man tar kontakt. (Dette gjelder ikke alle)

Min lege

Jeg er strålende fornøyd med Blystad. Han er imøtekommende og hjelpsom. Resepter fornyes raskt.
Tar kontakt på ettermiddag og kveld dersom han har noe viktig å meddele. Etter å hatt kreft med stråling og deretter en stor skade på tennene mine viser han hjertevarme. Han er interessert i deg som pasient. Han er også rask med resepter som kan bestilles gjennom Helse-Norge.
Ny ung jente på plass i luka gjør besøket 100%. Hun er hyggelig og hjelpsom.

Lege vi dessverre bytter ut

Vi har dessverre kommet til konklusjon at vi bytter fastlege til familien etter 6-7 år med Blystad.
Vi hadde en grei tone i starten, men dessverre følger vi ikke lenger at vi kan stole 100% på at vårt beste er satt i fokus. Fokus ligger heller på raske avgjørelser og maksimal inntjening av kr.

Det Blystad kan jobbe mer med er:
- Sette av mer tid til pasientene
- Vennligere mottak i resepsjon og på timen. Et smil kommer langt.
- Ventetid på telefon, tilby oppringing?
- "Barnetilpasset" besøk
- Kostnadsfokuset da brukt materiell tas godt betalt for

Det som er bra er lokasjonen på legekontoret og til dels erfaringen til legen hvis han har tid/lyst til å sette seg inn i problemstillingen.

Lykke til videre.

Sympatisk og god lege

Jeg føler meg veldig god ivaretatt som pasient. Blystad tar seg tid til å lytte og lett å snakke med. Har møtt mange stengte dører og døve ører i helsevesenet i så mange år. og hyggelige sekretærer på kontor og prøvetaking. Har alltid hatt sprøyteskrekk, men ikke noe problem lenger. Får gode råd og raskt time

Trygg og forståelsesfull

Et varmt og behagelig menneske, som er en engasjert, dyktig og profesjonell lege. Føler meg særdeles gode hender.