Per Arild Strand

Petroleumslege

Per Arild Strand er en av 31 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Per Arild Strand

Trygg, stabil og flink

Har hatt Per Arild som fastlege i 6 år nå tror jeg, kommer ikke til å bytte før han pensjonerer seg.

Her får du en fastlege som har skjønt at det er forskjell på hva man trenger og hva man vil ha, og som ikke er redd for å si det. Noe som sårt trengs for flere enn som er klar over det.

Han er flink til å møte pasienten der pasienten er, lytter godt til det du sier, og det er tydelig at han er både flink og lidenskapelig i det han gjør.

For min del var jeg der som oftest relatert til psykisk helse, noe jeg føler Per Arild brilljerer på. I en årrekke nå har han tilbudt tett oppfølging, gode råd som faktisk hjelper, samt tatt seg god tid. Har aldri opplevd å ha en konsultasjon med en lege i en hel time hos noen andre, men når jeg hadde behov for dette, så ble det ordnet der og da.

Jeg vil anbefale Per Arild som fastlege på det sterkeste. Jeg har kommet langt på min dannelsesreise når det kommer til psykisk helse, og attribuerer en god del av det til en fantastisk fastlege. Takk for hjelpa Per Arild!

Ps: Dette er min subjektive og anonyme nettvurdering av en persons hele karriere, så vær så snill å ta dette med den klypa salt det burde tas med.

Mvh 130 iq

Ikke imponert

Hadde han en kort periode som fastlege. Jeg ble ikke imponert over han. Jeg går ikke ofte til legen og da jeg etter flere år først besøkte legen og spurte om å få skjekket ut naturlige ting for alderen ble jeg svært forundrer over svaret. Han svarte meg på en arrogant og kald måte at jeg ikke kunne komme å shoppe legetjenester av han. Jeg registrerte ikke et smil, eller noen vennlig ord under noen legetime med han.
Jeg er ikke storforlangende, men litt høflighet, varme og omtanke er det minste man som pasient kan forvente.
Byttet fastege og fant disse manglende egenskapene i min neste fastlege, og det er jeg glad for.

Dyktig

Per Arild Strand er en kunnskapsrik lege som det er lett å like. Det må framheves at han har et spesielt godt lag med barn. Anbefaler ham på det varmeste!

Blir tatt på alvor.

Flink og lyttende. Han kan sitt fag og står fram som kunnskapsrik. Blir bestandig møtt med hilsen hvordan det står til med meg.

Skjempeflink lege og ærlig

veldig flink dåktor kan stoles på. husker han var veldig flink ja, trivelig kar får man si. beste dåktorn jeg har hatt