Kristin Henden
Kvinne, 63 år
Spesialisering
- Allmennmedisin
- Anestesiologi
- Barnesykdommer
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Ser ikke pasienten i øynene, dårlig på dialog. Henviser ikke videre til evt utredning men går rett på medisinering, der det kanskje ikke er nødvendig. Tåler veldig dårlig at pasienten har satt seg inn i egen helse og har egne meninger og forslag, blir i slike tilfeller arrogant og påståelig. Har ikke satt seg inn i nyere forskning, men sitter fast i gamle forståelsesparadigmer. Glad for å ha byttet fastlege.
Personalet i skranken har også stort forbedringspotensiale; man føler så å si alltid at man er til bry når man henvender seg, og de kan finne på å sitte i flere minutter uten å åpne luka, eller i det hele tatt gi deg et blikk som indikerer at du snart vil bli betjent. Det oppfattes rett og slett som frekt og uhøflig. Jeg forstår at det kan være mye å gjøre, men det koster så lite å se opp, gi et smil for å antyde at "jeg ser deg, du får hjelp snart".
Lab-personalet oppfatter jeg helt annerledes; de er søte, vennlige og serviceminded.
Minst 30 min vente tid, har i et tilfelle ventet i 1,5 time! Føler man er til bry når man er der, hun hører ikke etter på det man sier og vil ha deg ut døra så fort som mulig. Uprofesjonell og bryr seg fint lite. Sitter bare å trykker på pc og har aldri øyekontakt, sitter ikke en gang vendt mot deg når man prater. Virker som hun blir misfornøyd om man har "for mye" å spørre om, aggeresiv og stressa. Føler at man ikke er "velkommen" der i det hele tatt.
En gang var jeg syk, hun viste ikke navnet på medisin. Da sa hun at må bare gå å spørre på apoteket om det. Denne gangen betalte jeg 270 kr for ingenting. Hun tar aldri på deg for å kjenne litt. Bare skriver ut medesiner og resepter på mindre enn 5 minutter.
Hun har aldri tid. Hun er veldig stresset og tar seg ikke tid til deg som pasient. Virker mest interessert i å få inn neste pasient.
Stressa dame. Alltid forsinket, roper deg opp og er tilbake på kontoret sitt før du får reist deg. Ikke så hyggelig når alle dørene er like og man ikke vet hvor man skal.
Aggressiv i tonen når uenig med pasienten. Ofte opplevd at hun har glemt å sende resepter.
Vis flere...