Hanne Jahren

Autorisasjon (1993)

Hanne Jahren er en av 25 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Hanne Jahren

Bra lege med god kunnskap.

Hun kan ofte løse problemer raskt.

Men man sitter gjerne å venter lenge på venterommet, selv når man har time. Er man en ung mann blir det normalt sett ikke en time på 15 minutter for å prøve å ta igjen den tapte tiden hun bruker på andre.

Ellers så er hun en snill og flink lege.

Lytter og er genuint opptatt av pasienten og å forstå utfordringen

Lytter til pasienten, alltid imøtekommende, flink faglig, blir tatt på alvor. Ber om at hun må kontaktes igjen om ikke foreslått løsning fungerer som tenkt.
Fastleger har kort tid per pasient. Den brukes effektivt og hun er til stede i øyeblikket.

Hun gir seg ikke før problemet er løst

Hanne er den beste legen jeg har hatt. Jeg har en ganske komplisert sykehistorie og har hatt behov for mange timer hos henne, men hun er alltid trygg og imøtekommende. Jeg oppfatter henne som profesjonell og gir seg ikke før hun finner svar.

Hanne viser mye omsorg og spesielt mye medfølelse når man har det ekstra vanskelig.

Anbefales på det sterkeste !

Sånn jeg ønsker min fastlege skal være

Her blir jeg ivaretatt, sett og hørt, hun bryr seg og er interessert i sin pasient, inkluderende, effektiv, faglig dyktig - for en pasient skaper alt dette trygghet og tillit. Ellers er hun en liketil og naturlig hyggelig og vennlig person. En lege som rett og slett er helt tipp topp tommel opp.

Fantastisk

Føler meg trygg. Hun er imøtekommende, viser interesse for pasientene sine. Hun har hjulpet meg mye. Er effektiv og rask på tilbakemeldinger.