Jørgen Nicolay Hægg Christiansen
Mann, 48 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
En flink lege som gjør så godt han kan i en hektisk hverdag. Opplever å bli tatt på alvor. Er ofte forsinkelser men ikke annet å forvente. Han hører etter og tar den tiden det trengs for å høre deg ut. Et godt tegn. Du får som regel et avklart svar på det du lurer på. Kan av og til være vanskelig å få time hos men som regel får du time hos en annen, f.eks turnus kandidat eller en annen lege på Sandens medisinske senter.
Har hatt Christiansen i over ti år. Ser ingen grunn til å bytte. Han er over snittet av hva du kan forvente av en fastlege. Håper å ha han som fastlege mange år til👍
Ofte ikke mulig å få tak i, å få ut en resept kan ta alt i fea 2-8 dager.
Selv om jeg ringer inn de stakkarslige 60 minuttene de har tlf linja oppe så får jeg svar om at det skal bli fiksa men ender opp med at det ikke skjer.
Oppleves ved første inntrykk som en helt vanlig og kompetent lege, for standard undersøkelser og sykdom, og er også hyggelig og trygg. Men hvis du skulle være så uheldig å bli syk med noe han ikke kan spesielt om, eller ikke finner utav, kan du risikere at han ender opp med å ikke ta deg på alvor lenger. Du kan også risikere at han da mener symptomene dine er innbilte; at han rett og slett ikke tror deg. Da er det bare å komme seg vekk, og finne en lege som evner å være selvreflektert, og ikke svikter deg ved første utfordring.
Brukbar lege, men det har lite å si for meg når det er mye rot ellers, må nesten alltid purre på de i PatientSky, flere ganger på ett år har de rotet bort frikortet mitt, det er ikke lett å komme igjennom på telefonen, det er bare ledige timer 1 måned fram, ventetid er alltid minimum 30min.
Etter å ha hatt han som lege i et halvt år, har jeg nå valgt å bytte. Jørgen er hyggelig og tilsynelatende god i det han gjør, men jeg føler meg ikke ivaretatt her.
Det tar stort sett minimum 1 måned å få time. Du kan heller ikke ringe legesenteret (de har 30 min per dag åpent, hvor det er lang kø på telefon).
Videre har jeg slitt med diverse ting som har ført til at jeg har måttet ta diverse undersøkelser. Jeg får aldri svar på dette før jeg purrer i pasientsky-appen noen ganger - og da kommer det ofte et kortfattet svar, uten noe tegn til oppfølging, selv om problemene fortsatt er vedvarende. Så da har jeg måttet bestille ny time igjen, med nye 1 måneds ventetid. Holdt på med dette i 6 måneder nå, og orker ikke å ha det sånn mer.
Vis flere...