Mohammad Ali Chaudhry

Fastlege
Mann, 40 år

Godkjenning

Autorisasjon (2015)

Ledige plasser

0 av 1100
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

21 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Sørumsand legesenter Telefonnummer63 86 79 0063 86 79 ...
Blakervegen 37 1920 Sørumsand
Vis kart
Mohammad Ali Chaudhry er en av 79 fastleger i Lillestrøm

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(9)
9 vurderinger
Tilgjengelighet
(6)
6 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(7)
7 vurderinger
Service
(5)
5 vurderinger

Siste vurderinger av Mohammad Ali Chaudhry

Tar ikke pasient på alvor

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Rotete og glemsk. Tar ikke pasient på alvor. Føler meg ikke hørt og sett. Dårlig på å svare e- konsultasjon.

Fantastisk! Utrolig hyggelig, imøtekommende og empatisk lege 😄

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har vært veldig heldig med å få Mohammed Ali Chaudhry som fastlege 😌🥊 Makan til lege skal du lete lenge etter!! Han ser deg, bryr seg og skjønner hva som er i veien.

Han er hundre prosent medmenneske, og jeg føler at han ser meg og bryr seg om meg som pasient. Å gå til Ali oppleves som trygt, og han er god å snakke med, enten man sliter fysisk eller psykisk som er min opplevelse etter å ha hatt han som lege i snart 2,5 år og jeg har gått på ganske så jevnlige besøk på legekontoret fra starten.

Ali har virkelig engasjert seg i mine problemer, og har opparbeidet en god kjemi på kort tid, der jeg opplever at han bryr seg og lever seg inn i min situasjon. Han er også løsningsorientert og sender henvisninger ved behov.

Denne legen er absolutt en god samtalepartner som viser omsorg og forståelse i høyeste grad. Ellers er han en snill, blid og grei fyr med humor og glimt i øyet. Det føles ikke ut som du er hos legen når du er hos han og tar seg den tiden han trenger til hver pasient!

Generelt skulle jeg ønske legesenteret tilbød digitale tjenester som videokonsultasjon og at leger benyttet pasientpost som kommunikasjonsform, det hadde vært praktisk.

Vil så gjerne

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ønsker å gjøre en god jobb, men roter litt med resepter og har opplevd å be om en henvisning til spesialist under 4 besøk, tror ennå ikke han har fått det med seg.
Han er snill da.

Fantastisk lege!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Genuint interessert i meg som pasient, veldig god lytter, bruker god tid, kommer med forslag på løsninger, opplever å bli tatt på alvor, han er effektiv og yter god service.

Som han sier selv: "Jeg er en snill fyr," det stemmer godt også! :-)