Gauhar Ayub Chaudhry

Autorisasjon (2015)

Gauhar Ayub Chaudhry er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gauhar Ayub Chaudhry

Beste legen jeg har hatt

Jeg har vært litt redd for å dra til fastlege før, men det er jeg ikke nå lenger. Han er utrolig hyggelig og er flink med å få meg til å føle meg trygg. Han er flink til å lytte og er den første legen av totalt 3 stk som skjønte hva som var galt med meg. Problemet jeg har hatt i 5 år er nå borte og jeg er så utrolig takknemlig! Kan ikke være mer fornøyd over å ha han som en lege. Anbefaler han på det sterkeste!!

Meget bra lege

Definitivt den beste legen jeg og resten av familien har hatt. Selv om vi har flyttet til andre siden av byen har vi ikke bytta fastlege..

En av Norges beste leger?

Dette er en lege som er åpen, ærlig, omsorgsfull og kompetent. Det merkes at han vil gjøre en god jobb for pasientene sine.

Selv er jeg gravid og kunne ikke vært mer takknemlig for mitt legevalg, glad jeg var tålmodig og satt meg opp på ventelisten.

Skulle ønske vi hadde flere slike leger i Norge med de samme personlige egenskapene, noe jeg mener er viktig for vårt samfunn. Dette er ikke en ærekjær lege som er redd for å være ærlig dersom han skulle vært usikker på noe, og dette mener jeg er viktig for å kunne redde liv til mennesker som stoler fult og helt på sin fastlege

Trygg og sikker oppfølging med en lege du kan stole på

Til bakgrunnsinfo så har jeg hatt litt over 5 leger totalt. Det de fleste av mine tidligere leger hadde til felles er at de ikke var like åpen og ærlig dersom de var usikker på noe, noe som bla. har resultert i at jeg ikke fikk hjelp før ambulansen fraktet meg til Ullevål.

Jeg vil påstå at det er veldig vanskelig å finne en så god lege. Soleklart den beste legen!

Den beste fastlegen!

Dr. Chaudhry lytter alltid og tar alle «problemer», store og små, like alvorlig. En fastlege som virkelig ser hele individet. Henviser alltid videre ved behov. Er veldig fornøyd og anbefales på det sterkeste.

Anbefales!

Dr. Chaudhry er en veldig fin fastlege og tar seg tid til å lytte og løse opp i helseproblemer. Hyggelig mann. Veldig fornøyd!