Gauhar Ayub Chaudhry

Autorisasjon (2015)

Gauhar Ayub Chaudhry er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gauhar Ayub Chaudhry

Den beste legen jeg har hatt

Gauhar Ayub Chaudhry hører på deg. Det er sjeldent forsinkelser og kommunikasjonen er veldig bra. Jeg hadde reist land og strand for å beholde fastlegen min om jeg bodde i Norge, men dessverre er jeg flyttet utenlands. 100 poeng!

Pålitelig og kunnskapsrik

Jeg er utrolig fornøyd med Chaudhry. Han tar seg tid, lytter og sitter på utrolig mye kunnskap. Jeg føler alltid at jeg kan bestille en time, uansett hva det måtte være.

Fantastisk lege

Alle leger skulle vært som Chaudhry! Alltid imøtekommende og tilstede. Han har godt humør, ærlig og sørger for at du blir godt ivaretatt. Stort pluss med tilgjengeligheten hans på drop-in telefon og video.

Empatisk og dyktig lege!

Han er dyktig, lyttende og du føler deg sett og ivaretatt! En veldig sjelden diamant av en fastlege som både er veldig medmenneskelig og kunnskapsrik. Føler meg trygg og han tar både fysisk- og psykisk uhelse på alvor. Håper han praktiserer som fastlege i mange, mange år til. Han er også en veldig hyggelig person. Den beste legen jeg har hatt!

En dyktig og faglig sterk fastlege

Vil anbefale Dr Chaudry på det sterkeste. Han er utrolig dyktig til å følge deg opp som pasient og menneske. Har vært hos andre fastleger hvor man føler at man er på samlebånd, men her føler jeg meg sett og hørt av en kompetent lege.