Claudio Antonio Galdames Barrera
Mann, 40 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Denne legen lytter til hva du sier. Og han har forslag til løsninger. Tar seg tid til å høre på hva du sier…
Ikke anbefalt i det heletatt. Arrogant og nøler ikke med krangle med pasient som en kråkefugl. Stay Away fra karen her.
Sliter du med psyken? Da er dette ikke legesenteret for deg.
Først kan vi snakke om de som jobber i resepsjonen. De får deg til å føle deg liten. Dine plager er ikke noe man skal plage legen med.
Han slurver ekstremt masse med dine saker, noe som er tungvint når det er andre instanser som også trenger informasjon.
Han er likegyldig og han virker ekstremt brydd over at du er der. Han er ikke imøtekommende og får deg til å føle deg ganske dum. Han er ikke hyggelig og det virker rett og slett ikke som at han trives på jobb eller med pasienter. Det settes av 20 minutter til konsultasjon, men jeg har aldri brukt mer enn 3-5 minutter da han kjapper seg gjennom konsultasjonen og vil ha deg raskest mulig ut.
Anbefaler på ingen måte dr. Barrera.
Jeg har hatt mine runder med leger og syns det er virkelig undervurdert hvor stor skade en dårlig lege kan gjøre. Jeg kom til Claudio for flere år siden og har opplevd så å si det motsatte av alle andre plasser. En lege som lytter, tar deg seriøst, er tilgjengelig, støtter deg og gir nøyaktig den hjelpen man trenger. Håper ikke jeg må bytte noen gang, han er faglig dyktig og en veldig flink lege.
Skiftet til Heimdal medisinske senter v/Barrera sist høst, etter å ha hatt samme "familielege" i mange år. Opplever Barrera som lite grundig/avfeiende i sitt arbeid, særlig til mine tenåringsdøtre. Min ene datter fikk først påvist kyssesyken hos en annen vikarierende fastlege i sommer, selv om hun hadde tatt opp problemstillingen med fastlege før hans ferie. Dette opplevde hun ble avfeid, og nødvendige undersøkelser ble ikke tatt. Flott at vikarierende lege fikk påvist det aktuelle, mtp å avstå fra trening/alkohol. Idag var min andre datter inne for et mindre kirurgisk inngrep, på skiftestuen, hvorpå hun blir noe svimmel i etterkant. Jeg foreslo at det kunne være greit med et glass vann, men det var ikke noe de kunne ordne med. Helt hårreisende spør du meg, -jobber selv som helsesekretær på St.Olav, og et glass vann når pasienten er uvel er det minste man bør kunne tilby. Dette var noen av våre opplevelser. Kort og godt, vi står nå på venteliste for ny fastlege. Noen av sekretærene på senteret har også en jobb å gjøre med å møte pasientene med et smil og en hyggelig tone, samt å være tålmodig med engstelige barn på lab (har en kronisk syk sønn på 8 år som ble møtt på en ugrei måte ved prøvetaking).
Vis flere...