Ann Elise Briskelid

Fastlege
Kvinne, 46 år

Godkjenning

Autorisasjon (2013)

Ledige plasser

353 av 800

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Helgeroa legesenter DA Telefonnummer33 14 06 5033 14 06 ...
Søndersrødveien 6 3295 Helgeroa
Vis kart
Ann Elise Briskelid er en av 47 fastleger i Larvik

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(25)
25 vurderinger
Tilgjengelighet
(15)
15 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(21)
21 vurderinger
Service
(15)
15 vurderinger

Siste vurderinger av Ann Elise Briskelid

Styr unna

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har skjønt i ettertid at jeg hadde VELDIG dårlig lege ,var bare å gå på jobb å ta smerte stillende har ikke fått lov å ta blodprøver annet om det var noe galt

Arrogant, nedlatende og uempatisk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Enig med alle her som nevner hennes dessverre; dårlige egenskaper. Arrogant , nedlatende, uempatisk og følelsen av å være til bry og at en må ta seg sammen . Ingen forståelse for søvn og psykiske problemer, styr unna, her er det null empati. Blitt noen tårer i bilen etter å ha besøkt henne .Heldigvis fått ny fastlege, denne dama kan ikke jeg ha som lege😭

DÅRLIG LEGE

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun er arrogant og tar ikke hensyn til pasientens plager. Det er hun som bestemmer hvordan pasientene har det føles det som. Brukte 5 dager på å svare på e-konsultasjon. STYR UNNA!!!

Manglende dialog.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Fra første øyeblikk var dette en lege som manglet total forståelse for min helsesituasjon. Her var liten positiv dialog og kommunikasjon . Følte at legen var svært egenrådig. Hun var uvillig til å sette seg inn i min helsesituasjon . Jeg er skjokkert da hun mistet kontrollen å ba meg gå.

Dårlig behandling

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dårlig behandling. Vet best. Lytter ikke. Skarp. Svarer kvast. Ikke imøte kommende. Uhøflig. Ikke oppdatert.

Vis flere...