Kine Waaler Kolstad

Autorisasjon (2015)

Kine Waaler Kolstad er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kine Waaler Kolstad

Anbefaler!! Beste legen jeg har hatt

Aldri følt at jeg har blitt tatt så seriøst, som det jeg har blitt av Kine. Hun viser mye empati og er interessert i hvordan pasientene har det. Hun virker også utrolig dyktig, skriver gode henvisninger, og tar tester som trengs.

Eneste som veier ned er resepsjonen, da jeg har opplevd at de kan være litt frekke i tonen til tider. Men anbefaler Kine på det sterkeste!!!

En Eksepsjonell Opplevelse med Fastlegen

Den beste fastlegen jeg noen gang har møtt. Hun tar seg grundig av alle bekymringer og utfører alle nødvendige undersøkelser. Hennes engasjement for pasientomsorg er enestående, og hun behandler pasienter med vennlighet og profesjonalitet. Jeg føler meg veldig heldig som kunne bytte til henne. Hun er også alltid punktlig.

Beste legen jeg har hatt

Kine er trygg og hyggelig og tar deg seriøst. Jeg må dessverre bytte lege med tungt hjerte pga. flytting, for Kine er desidert den beste legen jeg har hatt- trygg, omsorgsfull, rolig og hyggelig. Jeg ønsker henne alt godt videre.

Trygg og imøtekommende

Tar seg god tid til pasienten, og følger godt opp. Man føler seg både sett og hørt, og er trygg på at man blir tatt på alvor. Bare gode ting å si om Kine.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Hyggelig og forståelsesfull. Tar seg god tid og lytter. Flink i faget. Flink med små barn. Anbefales!