Kelsey Caroline Sletner

Fastlege
Kvinne, 37 år

Godkjenning

Autorisasjon (2016)

Ledige plasser

0 av 800
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

37 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Kelsey Caroline Sletner er en av 19 fastleger i Voss

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(1)
1 vurdering
Tilgjengelighet
(1)
1 vurdering
Tillit og kommunikasjon
(1)
1 vurdering
Service
(1)
1 vurdering

Siste vurderinger av Kelsey Caroline Sletner

Erfaring og vurdering

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Etter å ha hatt fastlege Sletner, har det fått meg til å reflektere over mine opplevingar som pasient hos vedkomande. Eg føler at det er nødvendig å dele mine tankar for å bidra til ein open dialog om helsestell i lokalsamfunnet vårt.

Eg har vore pasient hos henne i ei tid no, og dessverre har eg opplevd fleire situasjonar der eg har mangla den empatien og oppmerksomheita eg meiner ein bør kunne forvente frå ein fastlege. Det er viktig å føle seg høyrde og respekterte i ein helseomsorgssituasjon, noko eg dessverre ikkje alltid har kjent hos henne.

Eg har òg lagt merke til at hun ikkje alltid synest å lytte til mine bekymringar og spørsmål. Dette har skapt frustrasjon og usikkerheit for meg som pasient. Ein følelse av å bli oversett kan vera urovekkande når det handlar om vår eiga helse og velvære.

Som pasient ønskjer eg å ta ansvar for mitt eige helsestell, og eg har derfor kome til den konklusjonen at det er best for meg å søkje hjelp frå ein annan fastlege som kan møte mine behov på ein betre måte. Eg vonar at hun kan bruke denne tilbakemeldinga til å reflektere over sitt forhold til pasientar og kanskje gjere endringar som vil forbetre pasientopplevinga for andre i framtida.

Eg vil understreke at denne tilbakemeldinga er eit uttrykk for mine eigne opplevingar og behov.

Det er viktig å oppmuntre til ein open dialog om helsestell, slik at vi kan jobbe saman for å forbetre vår lokale helseteneste. Takk for at de har teke dykk tid til å lese dette, og eg vonar at mine erfaringar kan bidra til ei refleksjon over kvaliteten på helseomsorgstenester i vårt område.