Kelsey Caroline Sletner

Autorisasjon (2016)

Kelsey Caroline Sletner er en av 19 fastleger i Voss

Siste vurderinger av Kelsey Caroline Sletner

Erfaring og vurdering

Etter å ha hatt fastlege Sletner, har det fått meg til å reflektere over mine opplevingar som pasient hos vedkomande. Eg føler at det er nødvendig å dele mine tankar for å bidra til ein open dialog om helsestell i lokalsamfunnet vårt.

Eg har vore pasient hos henne i ei tid no, og dessverre har eg opplevd fleire situasjonar der eg har mangla den empatien og oppmerksomheita eg meiner ein bør kunne forvente frå ein fastlege. Det er viktig å føle seg høyrde og respekterte i ein helseomsorgssituasjon, noko eg dessverre ikkje alltid har kjent hos henne.

Eg har òg lagt merke til at hun ikkje alltid synest å lytte til mine bekymringar og spørsmål. Dette har skapt frustrasjon og usikkerheit for meg som pasient. Ein følelse av å bli oversett kan vera urovekkande når det handlar om vår eiga helse og velvære.

Som pasient ønskjer eg å ta ansvar for mitt eige helsestell, og eg har derfor kome til den konklusjonen at det er best for meg å søkje hjelp frå ein annan fastlege som kan møte mine behov på ein betre måte. Eg vonar at hun kan bruke denne tilbakemeldinga til å reflektere over sitt forhold til pasientar og kanskje gjere endringar som vil forbetre pasientopplevinga for andre i framtida.

Eg vil understreke at denne tilbakemeldinga er eit uttrykk for mine eigne opplevingar og behov.

Det er viktig å oppmuntre til ein open dialog om helsestell, slik at vi kan jobbe saman for å forbetre vår lokale helseteneste. Takk for at de har teke dykk tid til å lese dette, og eg vonar at mine erfaringar kan bidra til ei refleksjon over kvaliteten på helseomsorgstenester i vårt område.