Knut Jarl Jøsok

Autorisasjon (1979)

Knut Jarl Jøsok er en av 265 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut Jarl Jøsok

Dyktig lege

Har hatt Jøsok til fastlege i mange år. Lytter alltid, har god tid, godt humør og sender meg alltid videre om det er noe. Veldig fornøyd og kvir meg til den dagen han går av. Litt lang ventetid, men at han tar seg god tid til pasientene blir jo en fordel for meg også:-)

Kjempe lege

Jeg har hatt ham siden fastlege ordningen kom Han er alltid godt humør og tid til og høre på deg kan vente noen ganger ja tar prøver og sender deg videre til spisialister Har alltid tid til deg. Meget fornøyd med han

En fantastisk Lege

Jeg har hatt Jøsok til lege i snart to år. Har aldri hatt en bedre lege. Han er utrolig sympatisk og har empati til tusen. Han lytter og forklarer ting på en måte som er lett å forstå. Er alltid blid og kan spøke når det passer seg.Er dyktig faglig og tar prøver og sender deg videre når du ber om det. Har vært ofte hos Jøsok pga mine plager , men går alltid ut døren med et smil om munnen og i mye bedre humør enn da jeg kom. Føler meg i trygge hender hos Jøsok og håper han blir der i mange år ennå. Kan takke Jøsok for at jeg har fått mye bedre livskvalitet. Takk Jøsok for at du er den gode legen du er. Mvh 😊

Uansvarlig og lite engasjerende

Har aldri vært borti en lege som ikke bryr seg om hvordan pasienten har det. Virker som han bare er der kun for å ha noe å gjøre på.

Skikkelig grei lege :)

Er bare fornøyd.. Knut Jøsok har min fulle tillit..Vært min lege i mange, mange år.Han lytter..Han sender videre om det er nødvendig..Han tar seg tid..Spør jeg om noe gir han skikkelige svar.