Kari Skagseth
Kvinne, 54 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Kari Skagseth er faktisk den beste, snilleste og mest effektive legen jeg har hatt, og jeg har hatt endel.. Har hatt henne som fastlege i et år nå, og har ikke skiftet lege selv om jeg har flyttet på andre siden av Bergen.. Klart det er litt kø på venterommet innimellom, men det er jo fordi at det finnes fem eller seks leger som deler et lite venterom.. Kari er en lege som tar meg på alvor, og som jeg anbefaler til alle jeg kjenner..
Den skjønneste legen i byen:):)
Jeg er svært fornøyd med Kari Skagseth som fastlege, har vært der i over ett år nå. Det er riktignok litt ventetid på et venterom som ofte er fullt, men når jeg først kommer inn til min fastlege føler jeg at jeg blir tatt imot på en profesjonell og fin måte, og jeg føler at jeg blir godt ivaretatt. Jeg opplever henne som en dyktig lege, og er svært fornøyd med at jeg skiftet (hadde en elendig fastlege før...)
om du vil ha en lege som greier å forholde seg til timeplanen, er det ikke denne legen du vil ha. Har vært 2 ganger til lege siste året og begge ganger har jeg ventet 1 time. første time var sent på dagen, det er greit, men andre gangen var tidlig på dagen i 11 tiden. likevell ble det 1 time venting. Hun jobber visstnok også på Volvat og er derfor ikke alle dager på Nesttun. Dette mener jeg er kritkkverdig. Likevell har hun full liste som fastlege. Jeg er ikke fornøyd med hennes vurdering og behandling. Og selv er jeg også helsepersonell. Jeg er på jakt etter ny fastlege for å si det slik.
*Nok hyggelig, vennlig og imøtekommende som menneske, men desverre aldri tilgjengelig ved behov. Ved konsultasjon er følelsen av å alltid måtte skynde seg ferdig og den påfallende tendensen til å trekke konklusjoner før man som pasient har fått snakket ferdig like ubekvem som urovekkende
*Uakseptabel lang ventetid for timebestilling
*Svært lite imøtekommende og ubehagelig fremtredende personell både på telefon og ved personlig fremmøte. (der er dog èn av personellet som fremstår både som service minded og pasientvennlig) Generelt usympatisk utrykk som bærer preg av manglende empati, respekt og forståelse for den enkelte pasient - og kunde..
Opplever at legekontoret alltid er fullt noe som fører til lang ventetid for å komme inn til legen.Går ikke til legen ofte men når jeg virkelig må. Desto verre er følelsen av å ikke bli tatt på alvor når du kommer til legen med det som plager deg. Ble kjempe skuffet og gikk ut med en stor klump i magen.
Vis flere...