Ellen Mollan

Autorisasjon (2021)

Sunndal Legesenter Telefonnummer71 69 40 2071 69 40 ...
Mongstugt. 5 6600 Sunndalsøra
Ellen Mollan er en av 5 fastleger i Sunndal

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Ellen Mollan

uhørt og ignorert

Jeg har vært der flere ganger, hver gang jeg var veldig syk (feber, slitsom hoste, alvorlig sår hals). Hun hørte ikke på meg eller sjekket halsen min. absolutt null… Da jeg spurte hva som kunne være årsaken til at jeg ble så kraftig forkjølet en gang i måneden, hun svarte at slik er livet. Hvis hun hadde sjekket med en gang, hadde jeg nok fått fjernet mandlene for lenge siden, som er årsaken til dette. Men det er selvfølgelig oppfunnet av en annen lege og det takker jeg for.

Lite forståelse og kommunikasjon svikt!

Føler meg misforstått og ukomfortabel som pasient!
Gruer meg hver gang jeg skal inn til fastlegen min!
Om du forklarer din situasjon,psykisk som fysisk høre hun.
Men føler att legen overhodet ikke lytter!
Legen går det overhodet ikke ann å diskutere med, om du sier deg uenig med behandlingen
Som å møte en murvegg!
Prøvde å si det til henne,men det ble i mottatt med arroganse og null empati!

Empatisk og kunnskapsrik

Utrolig hyggelig lege, med både store mengder empati og kunnskaper. Møter deg alltid med et smil! Tar seg alltid god tid til å forklare slik at man som pasient forstår sykdommen/lidelsen sin bedre. Opplever å bli hørt og at hun genuint ønsker å hjelpe. Beste legen jeg har vært hos!

Eneste "negative" er at hun er svært populær og at det er noe ventetid på timene.

Kunnskapsrik, interessert og trygg

Dr Mollan er imøtekommende og blid, er en kunnskapsrik lege som viser omsorg, og det kjennes trygt å ha henne som fastlege. Ikke bare sørger hun for riktig behandling og følger opp, men hun utfordrer deg og stiller spørsmål med oppriktig interesse for å kunne hjelpe best mulig.