Alireza Fathymehr

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 48 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2005)

Ledige plasser

71 av 1500

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Alireza Fathymehr er en av 604 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(8)
8 vurderinger
Tilgjengelighet
(7)
7 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(7)
7 vurderinger
Service
(6)
6 vurderinger

Siste vurderinger av Alireza Fathymehr

Uinteressert, kjapp og usympatisk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg overtok Alireza som ny fastlege etter Christer Torgilstveit Larsen, som dessverre har vært en eneste stor skuffelse. Han ringer ikke til avtalt møtetid, utfører konsultasjon på max et minutt hvis mulig og er generelt svært uinteressert og lite sympatisk. Dette har bidratt til mye frustrasjon og fortvilelse, hvilket er det siste man trenger i et komplekst sykdomsforløp. Kan ikke anbefale denne fastlegen til noen, spesielt ikke om man ønsker en fastlege som lytter og tar seg tid til deg. Er fornøyd med Skøyen Helsesenter, så synd at fastlegen har gjort meg nødt til å bytte til nytt legesenter.

Effektiv og Kunnskapsrik

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han virker som en oppegående og intelligent lege, med mye teoretisk kunnskap. Følte meg dog veldig lite forstått og ivaretatt hos ham. Han trenger kanskje å jobbe litt med å forstå pasientens situasjon og bygge opp repertoar med hver pasient. for meg ble hans kommunikasjon alt for kald og anklagende da jeg er i en sårbar situasjon og sliter med psykisk helse. Kan se for meg han kan passe godt for andre som er i andre livssituasjoner enn meg. Kanskje noen som liker en fastlege med en "no bullshit" tilnærming. Dersom man trenger noen som er mer varm og forståelsesfull ville jeg kanskje sett etter noen andre.

Skikkelig proff

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ble tatt vel imot med et smil og en utstrakt hånd. Mitt krevende ærend ble ivaretatt på beste måte. Jeg er fornøyd!