Alireza Fathymehr

Autorisasjon (2005)

Alireza Fathymehr er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alireza Fathymehr

Trygg og empatisk lege!

En LEGENdarisk lege! En flott empatisk og genuin mann med et stort smil om munnen. En som kan det å se hele mennesket. Dersom det oppstår kriser i livet et han virkelig emosjonelt tilgjengelig. Han er ikke bare en lege. Han er også en klok og vis mann med gode refleksjoner. En trygg lege som vil ditt beste og prioriterer tiden sin til deg. Takk for at du hadde trua på meg (2019/2020) og hjalp meg gjennom alt.

headache

Excellent specialist who shows genuine commitment to helping patients. During the visit, he helped me understand the differences between a headache and a migraine, which was very valuable to me. His professional approach and ease of communication make me wholeheartedly recommend him to anyone seeking competent medical care.

Toppkarakter på alle punkter!

Jeg hadde en fastlege jeg var kjempefornøyd med som dessverre sluttet. Jeg tvilte at han kunne toppe han forrige, men jeg tok feil.

Alireza er dyktighet, kunnskapsrik, jovial, nyskjerrig og har gjort et ekstremt godt inntrykk på kort tid.

Han var forsinket 20-30min til første time jeg skulle ha med han, så han startet i motbakke, men for en fyr! Det henta han lett inn!

Han tar seg tid til å lytte grundig og jeg føler meg godt ivaretatt under konsultasjonene jeg har hatt så langt. Han er ærlig, hyggelig og får gjort jobben selv om konsultasjonen virker som en vanlig prat.

Dette er ikke en lege du trenger å komme «med lua i hånda» og «stå skolerett» for å få god hjelp, han tar deg seriøst og er der for å hjelpe!

Vanskelig å få gitt han nok ros, men han anbefales på det sterkeste! Må også legges til at han er alltid tilgjengelig, han følger opp med prøvesvar så snart han har dem, uten noen forsinkelse!

Håper han holder ut i en tøff, krevende rolle da vi trenger flere fastleger som ham!

(NB! Han fikk full rating på ventetid, da det var ekstraordinære forhold som gjorde han forsinket første gang).

Legekontoret med personalet er også veldig bra, med gratis parkering.

Finnes ikke bedre lege

Alireza Fathymehr er uten tvil en fantastisk lege.
Han passer alltid på at jeg både føler meg verdsatt og hørt når jeg er hos han. Jeg som har en skrekk for behandlinger med sprøyter, føler at Ali Reza passer veldig godt på meg. Under både konsultasjon og behandling så spør han meg alltid om jeg har det bra, og passer på at jeg ikke blir stresset. Jeg vil anbefale denne legen som fastlege for alle. Har allerede flere venner som har gått over til han, og alle setter pris på at jeg har anbefalt dem dette.

En ting som jeg aldri har opplevd hos en tidligere lege, er tilgjengelighet på telefon. Jeg kan alltid ringe Alireza når jeg ikke er helt i form, og vite at han setter av tid til å snakke med meg.

Dyktig

Så god lege er det vanskelig å få. Kommer presis smiler og du føler deg sett og hørt. Kom igjennom til legekontoret på ca 2 min, fikk time kort tid etter det.