Mari Jetlund

Autorisasjon (2013)

Mari Jetlund er en av 70 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Mari Jetlund

Norges beste fastlege?

Legen: Mari er et prakteksemplar på en god lege, og alltid i godt humør. Man føler seg godt ivaretatt fra første stund, og hun er faglig flink og engasjert. Hun lytter, stiller spørsmål man forstår, og svarer folkelig på spørsmål du stiller tilbake. Alt i alt en jordnær, trygg og omsorgsfull lege som ser hele enkeltmennesket. Jeg er veldig heldig med å ha henne som fastlege, og det skulle ikke forundre meg om hun hadde blitt kåret til Norges beste fastlege om det var en slik konkurranse :-)

Legekontoret: Fine lokaler med hyggelige øvrige leger og sekretærer. Kan dog til tider ta litt tid å få time og forekommer at timene blir noe forsinket når man først sitter i ventelokalene. Telefonbesvarelse innen rimelig tid er også veldig opp og ned.

God, vennlig og løsningsorientert

Mari Jetlund lytter og tar deg på alvor, vekker tillit og er hyggelig å komme til. Jeg har flyttet fra Sandefjord, men vurderer å likevel beholde henne som fastlege.

Tenker annerledes

Jeg ble tildelt Mari som Fast lege oktober 2023 .
Hun tar hensyn til meg og stiller spørsmål jeg forstår .
Mine hovedproblem tok hun fatt i og allerede nå har hun funnet løsning og gitt meg en Diagnose .
På Lunden Legesenter blir man observert av alle Legene som er ute i korridoren og henter inn sine pasiente. Godt å være pasient her :-)

Flink til å lytte og observere .

Etter første besøket følte jeg trygghet .
Lett å prate og jeg følte hun løste mine problemer der og da .

Mari er en lege som gir trygghet .

Takk for måten du tar i mot meg som pasient . Føler meg trygg og godt ivaretatt hos deg .
Samtidig blir man godt tatt i mot av personalet på legesentert .