Jane Marie Slåtsveen

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 46 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2007)

Ledige plasser

0 av 1291
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

107 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Kolbotn Legesenter Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ...
Jan Baalsruds Plass 5 1410 Kolbotn
Vis kart
Jane Marie Slåtsveen er en av 69 fastleger i Nordre Follo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(18)
18 vurderinger
Tilgjengelighet
(15)
15 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(15)
15 vurderinger
Service
(15)
15 vurderinger

Siste vurderinger av Jane Marie Slåtsveen

Tar pasienten på alvor

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun tar seg tid til å lytte til pasienten, og til å følge opp på alle nivåer. Man føler seg svært godt ivaretatt av henne. Legesenteret kunne ha vært adskillig raskere til å ta telefoner og andre henvendelser, men trekker ikke ned inntrykket av hun som må være en av kommunens beste og hyggeligste leger.

verdens beste

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

den søteste, tålmodigste,vennligste og ikke minst FLINKESTE i Oppegård kommune

Har forbedringspotensiale

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har for liten tid til pasienten. Har sett at hun har en veldig tendens til å se på klokken. Virker overfladisk og ser for enkelt på problemene. Når jeg forteller en lege at jeg har plager forventer jeg at vedkommende tar seg tid til å lytte, i alle fall virke interessert. Virker som hun har for lite erfaring med diagnosering. Jeg vil bytte lege.

En god lege.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dette er en god lege som følger deg opp. Er alltid blid og hyggelig. Har alltid god tid til å høre hva du sier.

Tar ikke pasienten på alvor

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun kan virke hyggelig men dette ene og alene hjelper ikke en pasient som er syk og trenger profesjonell behandling. Hun har veldig dårlig tid på legetimene. Hun er veldig rask med å undersøke deg og skrive resept. Stiller du flere spørsmål så blir du bedt om å bestille en ny time. I tillegg er hun veldig dårlig til å følge opp pasienten etter at legetimen er avsluttet. Det er nesten umulig å komme i kontakt med henne på telefon. Du er nødt til å bestille en ny time hvis du vil snakke med henne. Hun må ha betalt for å kunne snakke med deg.

Vis flere...