Anne Birgitte Vågsholm

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 61 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1992)

Ledige plasser

0 av 1000
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

Låst – ingen venteliste

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Anne Birgitte Vågsholm er en av 55 fastleger i Ålesund

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(9)
9 vurderinger
Tilgjengelighet
(9)
9 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(6)
6 vurderinger
Service
(5)
5 vurderinger

Siste vurderinger av Anne Birgitte Vågsholm

God og kunnskapsrik lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt Anne Birgitte Vågsholm som fastlege i mange år og er svært fornøyd med dette. Hun er flink og kunnskapsrik. Opplever at hun tar seg tid til meg og at jeg blir tatt på alvor. Henviser når det er behov for dette. Lett å prate med. Dessverre kan det tidvis være lang ventetid både i telefonen på fastlegekontoret, på venterommet før time, og for å få time.

Tillitsfull og dyktig lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Det er alltid lett å få time. Det er sjelden forsinkelser. Er god på å lytte og å stille motspørsmål. Har dyktige helsesekretærer.

Ingen over ingen ved siden

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Det finnes ikke en bedre lege i Ålesund. Det er som å vinne i lotto å få henne som fastlege. Grundig, har empati, faglig meget sterkt.. Kan ikke se et eneste svakt punkt her... Rask på ø-hjelp.

LYTTENDE OG TILSTEDE

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

HUN ER MEGET NØYE I ALT HUN GJØR
LYTTER OG TAR PRØVER
ARBEIDER SYSTEMATISK FOR Å FINNE UT HVOR PROBLEMENE KOMMER FRA
BRYR SEG

Manglende behandling og dårlig kommunikasjon

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

* Mangler dialogkompetanse
* Arroganse hos behandler, lytter ikke til pasientens framstilling
* Fremmedgjør pasienten
* Mangler helhetlig fokus på pasienten
* Mangler åpenhet for tilbakemelding - peker på at hennes integritet som lege blir satt på spill og kaller informasjon og tilbakemelding for "pasientstyring"

Vis flere...