Torunn Telneset

Autorisasjon (1986)

Mathesongården Legesenter Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ...
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Torunn Telneset er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torunn Telneset

Faglig dyktig og hjelpsom

Får alltid hjelp i ulike situasjoner. Er grundig, og tar seg den tiden hun trenger. Kompliserer ikke mer enn nødvendig. Byttet fastlege da jeg flyttet ut av byen, men fant fort ut hvor utrolig dyktig og hjelpsom Torunn var, så satte meg på venteliste og har heldigvis fått tilbake den beste legen jeg noen gang har hatt.
Å komme inn til time i riktig tid har aldri skjedd, men systemet med å få legetime dagen etter om man trenger det er gull verdt, så litt ventetid tåles godt. Har også hatt både telefon og videokonsultasjon, så Torunn er fleksibel og følger opp avtaler.
Anbefales!

Fantastisk god og ryddig

Har hatt Torunn Telneset som min fastlege hele livet, og kun vært innom andre leger unntaksvis. Hos Torunn har jeg aldri følt meg uviktig, og når jeg er i samtale med henne blir jeg alltid tatt på alvor. Hun har tid og interesse for mennesket foran seg, og en veldig bred og god kompetanse.

Alle burde ha en hjelpsom fastlege som henne.

Flink og rolig

Lytter alltid til pasienten. Er snill og oppfates som meget kunnskapsrik og flink. Har alltid fått den hjelpen jeg har trengt.

Empatisk og dyktig

Jeg valgte Torunn som fastlege da jeg flyttet til Trondheim for å studere for noen år siden, og har absolutt ikke angret. Jeg har blitt tatt på alvor, og jeg oppfatter henne som forståelsesfull og varm. Ved behov har jeg fått time på dagen uten problemer, men har dog aldri opplevd å komme inn til tiden. Jeg kan gjøre en informert gjetning på at dette har med å gjøre at legen tar seg tid til hver pasient, noe jeg synes er positivt. Alt i alt er litt ventetid ikke en stor pris å betale for en lege som Torunn. Jeg kommer garantert ikke til å bytte så lenge jeg bor i byen, da hun er den beste fastlegen jeg har hatt.

Sliten og utilgjengelig

Har hatt Telneset som fastlege i mange år, og var veldig fornøyd med henne tidligere. Kan ikke vurdere hvor dyktig allmennlege hun er, men hun var flink til å lytte og hjalp meg på alle mulige måter. Hun ringte også tilbake på telefon når det var behov for det. De senere åra har det endret seg. Hun virker sliten og uinteressert. Da jeg var relativt frisk var det lett å få time, og vi kunne prate "cafe-prat". Etter hvert som jeg har blitt dårligere har det blitt vanskeligere å få kontakt, store helseproblemer gjør at jeg har vanskelig for å komme meg til legekontoret, som er vanskelig tilgjengelig midt i sentrum for oss med dårlig helse, og hun svarer ikke på spørsmål om hun kan ta kontakt på telefon. "jeg er ingen psykolog, jeg er allmennlege" har hun sagt. Vel, det er fysiske helseproblemer jeg har slitt med de siste åra, og hun har ikke gitt meg et konkret råd på hva jeg skal gjøre for å bli bedre. "Søk opp på nett" sier hun, og ja da, jeg har søkt opp og prøvd alt av behandlinger. Og mast om henvisninger til fysio. Fikk 1 resept på medisin, som ikke fungerte, men ingen alternativer for noe som kunne fungere bedre. Dette er for dårlig rett og slett, man kan ikke velge bort de dårlige pasientene, fordi de ikke kommer seg til legekontoret, og velge de friske som er såpass at de klarer å komme seg til legekontoret. Og å være på jobb er ikke en "cafe" der man prate om løst og fast, og ikke ønske å gå inn på vanskeligere temaer. Jeg har måttet vært min egen lege de siste åra, og funnet medisiner og ting som hjelper via venner og bekjente og på nett. Det er for dårlig at man ikke skal ha en fastlege man ikke får kontakt med!