Eli Johnsen Valør
Kvinne, 50 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Jeg har gått til Eli en stund nå, og har hatt periodevis hyppig behov for legehjelp. Når resten av spesialisthelsetjenesten har sviktet har Eli vært der og alltid tatt seg tid til å ordne opp i rot i kommunikasjon mellom forskjellige instanser og avdelinger.
Hun kan svært mye, og hvis det er noe hun ikke kan så er hun ikke redd for å innrømme det og be om hjelp fra noen som er mer erfarne på området eller ber om utfyllende undersøkelser fra spesialister på aktuelle områder.
det øvrige personalet på legesenteret er også hjelpsomme og hyggelige, og jeg kunne ikke for alt i verden tenke meg en annen lege enn Eli og Mathesongården legesenter.
I've been a patient of Eli for a year or two, when she came to work to the Mathesongård Legesenter instead of my previous fastlege. I have nothing bad to say about her. She is professional, caring, listening, comfortable to talk to. She is not a doctor who sends you home with words "it will go over by itself", but she would explain things and give you necessary treatment. I was adored by how she was treating me and my little daughter.
Long waiting time is the only problem, and one shall be prepared to wait for a long time to meet his doctor. But it's a general problem for whole Mathesongård Legesenter, they have serious lack of good patient-time planning! Even if you have your appointment for a certain time, you will be taken 15-45 minutes later!
If you came with emergency situation, without preliminary appointment, you will have to wait in the hall for over one hour, for sure. I am talking based on a 4 years experience with that legekontor. That was the sad reason why I changed my fastlege. Mathesongården Legesenter is far away from my office, I spent too much time away from my job, waiting for my appointment in the hall, so I changed legekontor to a closer one. Then I realised that a new kontor has much shorter waiting time!
I have no claims to Eli, she is nice, but Mathesongården Legesenter have to do something about how they give appointments to people.
Telephone que is also very long, they don't take the the phone for 5+ minutes quite often (I would say sometimes it's over 10 minutes!). It's really annoying.
Eli er empatisk og omsorgsfull ovenfor pasientene sine, og hun tar problemer på alvor uten å bagatellisere bort ting.
Hun gjør jobben sin til det beste for PASIENTEN selv om det har kostet henne flere timer i telefonen med spesialisthelsetjenesten og hauger med papirarbeid.
Jeg føler meg veldig godt ivaretatt med Eli som fastlege.
Eli er den beste legen jeg tror noen kan ha. Jeg har vært borti MYE rart av leger... Og er avhengig av å bli tatt på alvor og trodd, grunnet min helsetilstand. Da jeg fikk Eli, forandret livet mitt seg. Hun er rett og slett perfekt på alle områder. Kommunikasjon, tar deg på alvor, lytter osv osv osv. Hun har også mye kunnskaper om det meste. Og har hun IKKE det på et å annet område, så sender hun deg med en gang til en som HAR det.
Hun har desverre vært en del borte i den tiden jeg og min familie har hatt henne som fastlege, men hun har alltid tatt tak i det som skulle "fikses".
Hun har nå skiftet fra Heimdal Helsehus til Mathesongården Legesenter. Håper vi kan følge etter.