Knut Harry Weisser Lind

Autorisasjon (1988)

Knut Harry Weisser Lind er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Knut Harry Weisser Lind

Seriøs

En faglig dyktig lege. Har brukt denne legen i mange år. Kommer til å fortsette med å bruke denne legen da jeg er veldig fornøyd.

Burde ta sosialt kurs

Har hatt denne legen hele mitt liv og har ikke hatt noen hyppige legebesøk før slutten av dette året. Oppdaget da at legen ikke tar meg seriøst med mine plager. Får en følelse av at jeg blir "ledd" av og som 20-åring vil jeg da ikke fortelle om mine følelser og plager til en person jeg ikke er bekvem med. Han er veldig flink teoretisk i faget sitt, men de sosiale ferdighetene kunne ha vært justert en del på.

Ikke velkommen

Har hatt denne legen i mange år. Opplever han som veldig lite imøtekommende og lyttende, samt at man ikke blir tatt på alvor. Har nå byttet fastlege.

Meget god lege

Jeg stoler godt på denne legen. Han har så langt gjort ett godt arbeide med de problemene jeg har.
Grunnen til at jeg nå har byttet lege er at jeg har måtte mase forferdelig mye på å få sendt refusjonssøknad på legemidler. Og at andre leger ikke vil skrive ut resept på faste legemidler når min lege er på ferie eller bortreist. Selv viktige medisiner ber dem meg vente til legen min kommer tilbake før jeg kan få ny resept.

Kjempeflink lege

God oppfølging og rask tilbakemelding.
Er veldig fornøyd fordi han tar mine "sykdommer" på alvor og ordner med timer for meg på sykehus, til undersøkelser, veldig raskt.