Rune Aakvik

Autorisasjon (2002)

Rune Aakvik er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rune Aakvik

Fort og gæli

Har tilsynelatende veldig dårlig tid, er mistroisk og hører ikke etter, bestemmer diagnose på 5 min og skriver villig ut resepter.

"Alt er normalt"

En lege jeg føler ikke lytter til "historien" og alt man tar opp er bare Normalt i hans øyne. Har mange ganger måtte gå til en annen lege for å ta opp det jeg ikke fikk svar på hos han.

Jeg er veldig, veldig fornøyd med fastlegen min

Jeg er "kroniker" og er avhengig av en lege jeg kan samarbeide med. Det handler mye om "vedlikehold" og ikke nødvendigvis behandling. Det ligger i sakens natur - når man er kroniker. Rune Aakvik mener jeg "tar høyde for dette". Han lytter, er tilsynelatende opptatt av hva jeg mener og virker oppriktig ineressert i å finne ut mest mulig som kan hjelpe.

Jeg anbefaler han gjerne.

NB. Jeg har også fyllt ut spørsmålene under. I pkt 4 har jeg krysset for misfornøyd i forhold til annet personell. De aller fleste ved kontoret er svært i møtekommende og dyktige. Untaket gjelder en dame. Hun er lite hyggelig, blander seg inn i spørsmål og avgjørelser hun umulig kan være kompetent til. Jeg vegrer nesten å henvende meg til kontoret av "frykt" for å møte henne.

nylært?

dette er ikke en mann å anbefale hvis du har litt mer en forkjølelse. Ser deg ikke som pasient, eller hører på din opplevelse av skaden/sykdommen. Ser ikke en gang på kroppen hvor skaden skjedde, bare sa som rett ut av allmennlegeboka (lå på skrivebordet): et brudd gror på 6 uker. Har enda problemer og dette er flere år siden. Det finnes bedre fastleger

Ja d er den beste legen jeg har hatt

Han er snill og hyggelig og tar seg tid. Man blir trygg på ham.