Rubeena Shehzad

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 49 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2006)

Ledige plasser

0 av 1420
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

37 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Rubeena Shehzad er en av 25 fastleger i Sola

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(20)
20 vurderinger
Tilgjengelighet
(15)
15 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(14)
14 vurderinger
Service
(13)
13 vurderinger

Siste vurderinger av Rubeena Shehzad

Dyktig lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dyktig og engasjert lege. Blir både sett og hørt, hun har alltid nok tid. Finner gode løsninger. Damene i resepsjonen har variert noe i kvalitet, men i dag ble jeg møtt av en smilende, empatisk dame med lun humor.

Fantastisk fastlege!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Rubina er en meget dyktig, seriøs og omtenksom lege. Jeg føler meg alltid ivaretatt hos henne. Hun er meget engasjert og dyktig i sitt arbeide. Jeg er heldig som har henne som fastlege. Takk Rubina!

TERRIBLE!! Stay away!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Terrible service!
They do not answer the phone when you try to call them!
The online booking app is a joke! They either dont respond for weeks or they give you a date/time that you did not reaquest! Once they give you an appointment or send you a message you are not informed by sms/ Email. You have to keep logging into Pasient Sky to check, if you dont you risk being charged kr 300 for an appointment that you didnt know you had been given!

This place deserves «0» start!

Don't recomand!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

I was asking for an appointment, but they didn't inform me neither by SMS, phone call, Helsenorge or email that I've finally got an appointment, I just received an invoice for more than 300 kr. I tried to call them, but no answer. I've never met her, but this case was too frivolous for me.

Flinke

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har vært pasienten siden 2020. Ha vært fornøyd hver gang. Jeg opplevd go rutine fra ringer, få timer, timer og ta tester tester og sånt...
De eneste jeg savner er tilgang til journal min. Men man kan få i papir versjon som er ok, men i disse tiå er alt i pdf... Dette håpe blir ordnet i framtid.

Vis flere...