Jan Olav Frederic Rivelsrud

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 42 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2010)

Ledige plasser

0 av 1500
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

43 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Jan Olav Frederic Rivelsrud er en av 604 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(19)
19 vurderinger
Tilgjengelighet
(14)
14 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(15)
15 vurderinger
Service
(14)
14 vurderinger

Siste vurderinger av Jan Olav Frederic Rivelsrud

Godt fornøyd+

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har en kronisk sykdom og følges av Rivelsrud. Blir nøye fulgt opp med telefoner og brev når det trengs. Har en følelse av trygghet og ivaretakelse når jeg forlater kontoret. Kan anbefales.

Den mest pliktoppfyllende lege jeg har hatt.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dr. Frederic Rivelsrud er en veldig dyktig fastlege hva gjelder oppfølging av meg som pasient. Han har en veldig pliktoppfyllende, lyttende og samtidig veldig betryggende væremåte. Han kaller inn til time for oppfølging, og setter alltid av god tid til samtale såvel som undersøkelse. Anbefaler ham på det sterkeste.

Mulighet til forbedring.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hyggelig, med et stort smil, men svært dårlig oppfølging av pasient. Undersøker ikke med mindre man spesifikt ber om det selv. Mye kan jo være på grunn av at de bare setter av rundt 3 minutter til konsultasjon, men jeg syns fortsatt legen burde følge opp på pasienter og muligens ta en telefon, sende en mail eller i det minste spørre om hvordan det går når man faktisk kommer til ham.

MEGET BEHAGELIG

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Styrke: ser pasienten og pasientens behov. Bruker tid. Gir gode råd og er tidseffektiv.