Luiz Gustavo Revollo Saucedo
Mann, 46 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Beste legen jeg har vært borti. Han ser meg som person og behandler meg med ytterste respekt. Han tar mine plager seriøst og sørger for at jeg får rett oppfølging på mine ulike skavanker. Stort sett alltid på tiden, og er alltid blid.
Han er kjempedyktig lege, og utrolig flink til å undersøke bredt. Han er forståelsesfull, og er flink til å henvise videre. Anbefales virkelig.
Dr.Gustavo er dannet, en veldig imøtekommende og høflig lege.
Han tar meg og familien min på alvor, er alltid nøye og engasjert i jobben sin.
Hyggelig og erfaren lege, anbefales!
Undersøker deg nøye,sender deg umiddelbart videre ved tvil,ber deg komme tilbake ,tar den tiden som er nødvendig
Jeg byttet til denne legen da jeg fikk høre at han var en lege man kunne snakke med.
Jeg opplevet det ikke sånn.
Han snakket mer om andre pasienter og hvordan de takler hverdagen, enn han lot meg slippe til.
Jeg hadde skrevet ned en hel liste over plager, tidsepoker o.l., men fikk ikke nevnt mer enn to ting på lista, før han tok til ordet igjen. Han snakket masse om seg selv, sine andre pasienter, og hele timen gikk med på dette.
Neste time mannet jeg meg mer opp, men det samme skjedde. Da jeg fortsatte å snakke mens han avbrøt meg, hevet han stemmen. Jeg gråter sjeldent foran fremmede folk, men når legen din hever stemmen og reiser seg halveis opp fra stolen sin, da ble det nok for meg. Han visste allerede hvor langt nede jeg var, fra forrige møte.
Jeg syns ikke noe om oppførselen hans.
Jeg ble så skuffet og lei meg, og vil ikke tilbake.
Jeg betaler heller i dyre dommer hos en privatlege som tar hakket mer hensyn, enn å betale for timer som jeg lærer mer om andre pasienter (dette er ikke interessant for meg, og liker ikke tanken på at han snakker om meg til andre pasienter..), enn hvordan jeg kan bli bedre.
Prøver og tester som ble sagt skulle tas, har ikke blitt tatt.
Ikke fornøyd, og bytter til en ny.
Sekretærene på sin side kan forsøke å være noe imøtekommende, og hyggelige, så en vanskelig besøk ikke blir verre av en hovmodig holdning fra dem. Medarbeiderne deres kan dere snakke med hele dagen, pasientene burde bli prioritert først, da det er de som er grunnen til at dere får lønn.
Vis flere...