Karl Sigurd Hovland
Mann, 57 år
Lite empatisk og interessert av pasient og dennes situasjon. Anbefales ikke! Styrer på på sin egen måte uansett hva man som pasient mener.
Hyggelig kar men han er ekstremt passiv som lege, så du må nesten dra ord og råd ut av han. Føler han ikke hører helt etter og følger bare sine egne personlige prosedyrer. Pasienten har ikke mye han skulle sagt. Derfor veldig vanskelig å få hjelp og tillit, eller råd/tilbakemelding på ting. Anbefaler en annen fastlege.
Jeg er dessverre en av de som er overfølsom på EL og spesielt strålingen fra mobiltelefoner. fikk veldig problem da jeg fikk installert ny måler med en slik 4g sak som sto rett utenfor soverommet og jeg fikk kjempe problemer, fikk ikke sover fordi jeg fikk veldig vondt i brystet, ringte 113 en gang.
når jeg spurte legen om dette så sa han bare at dette var det ingen dokumentasjon på. og han var ikke så interessert i å høre mer om den saken.
jeg byttet da lege.
Fikk time og regning når jeg sendte melding med pasient informasjon og ønske om time. Fikk sedan også regning på timen.
Sendte han en ny melding som ifrågasatte hvordan han kunde fakturere sån og då fakturerte han den meldingen og.
Bytta fastlege og dialogen via minhelse går automatisk til det nye legekontoret så jeg greier ikke å fortsette diskutere.
Finns ikke noen god måte å få tilbake mine penger som han lurte meg på.
Denne legen må man for all del bytte bort. Her kan man risikere å gå syk inn i fremtiden framfor å få den legehjelpen man trenger. Oppfatter det som at han ikke hører etter når man forteller hvorfor man kom dit. Når man så har fortalt hva det feiler en, så har han tydeligvis motstand mot å hjelpe. Det virker rett og slett som om han ikke vil hjelpe. Jeg fikk (rosen)utslett etter flåttbitt, og ville ta blodprøver for å sjekke om jeg hadde antistoffer mot boreliose og/eller TBE. Han nektet meg å få tatt blodprøver. Virket som han ikke hadde peiling på flåttbårne sykdommer. Ikke før jeg ble forbanna og stilte han til veggs fikk jeg han til å rekvirere blodprøver.
Vis flere...