Marit Hellandsjø Bjørnnes

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 45 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2007)

Ledige plasser

0 av 1800
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

42 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Marit Hellandsjø Bjørnnes er en av 604 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(69)
69 vurderinger
Tilgjengelighet
(58)
58 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(57)
57 vurderinger
Service
(59)
59 vurderinger

Siste vurderinger av Marit Hellandsjø Bjørnnes

Beste lege jeg har hatt.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt fornøjelsen av Marit som min fastlege en del år nå. Jeg er velsignet med et godt helbred, og har kanskje hatt behov 1-2 ganger pr år, men hver gang er en påmindelse på hvor fornøyd jeg er. Marit fremstår positiv, flink til å lytte, empatifull og frem for alt veldig kompetent. Har forsøkt å flytte min kone også, men Marit er desværre og forståelig nokk en populær lege.

Marit er en topp lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har ingen negative bemerkninger å komme med om henne. Grundig og veldig flink. Resepsjonen ødelegger alt dessverre. Jeg må bytte lege grunnet utilgjengelighet. Veldig trist...egentlig det siste jeg villle at skulle skje, men nå gidder jeg ikke å forsøke og komme gjennom lenger. Edialogsystemet fungerer ikke. Marit er helt super...så dette har ingenting med henne å gjøre.

Svært god fastlege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig god fastlege, som jeg er superfornøyd med. Men vanskelig å komme gjennom på telefon for å bestille time og ofte litt lang ventetid før man får komme inn.

Flink lege. Dårlig resepsjon.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Marit virker flink, varm og veldig profesjonell. Hun tok sin tid, å hørte virkelig på meg. Veldig fornøyd med henne.

Det som ødleger hele ærfaringen min er den forferdelige resepsjonen. Umulig å komme igjennom på telefon. Som for eksempel idag, kontoret har to timer med telefontid, har nå prøvd å ringe dit i over 40 minutter, fortsatt ikke noe svar.
Dette med resepsjonen alene får meg til å vurdere om legekontoret er verdt det.

Ok, men ofte vikarer

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Imøtekommende , våken og grundig, men det kan ikke sies om en vikar som foretok en feilhenvisning til ultralyd . Føler noen ganger at jeg blir litt overbehandlet. Henvisning til private klinikker må være kostbart for NAV.

Vis flere...