Jannicke Bjørklund Fredriksen

Autorisasjon (2000)

Vestre Aker Legesenter Telefonnummer22 51 41 7122 51 41 ...
Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo
Jannicke Bjørklund Fredriksen er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jannicke Bjørklund Fredriksen

Ikke helt fornøyd

Er blid og imøtekommende, men lite allsidig kompetent. Flink med de typiske "kvinneproblemene", men utover det har jeg fått lite hjelp. Lite tiltak til å komme med løsninger.Følger heller ikke opp behandling.

I tillegg er en av de som jobber i resepsjonen, en av de mest ufordragelige helsesekretærene jeg noen gang har møtt på. Diskresjon er ihvertfall et fremmedord.

Fantastisk lege!

Jeg har gått til Jannicke i snart 10 år, og kommer aldri til å bytte til en annen lege. Hun er svært dyktig, empatisk og har en herlig personlighet. Jeg har slitt med en alvorlig sykdom, men har alltid følt meg trygg hos henne. Hun er flink med oppfølging, og tar symptomer hos meg alvorlig. En fantastisk lege og person!

God kommunikasjon

Lett tilgjengelig både avtaler over tif og akuttavtaler ved konsultasjoner. Henviser raskt ved behov. God oppfølging med etterfølgende konsultasjoner hvis behov. Er veldig "til stede" ved samtaler. God til å lytte og til å forstå problemstillinger. Teamet rundt er effektive med prøvetaking og lett tilgjengelig på telefonen. Akuttime dagen etter henvendelse. Vanlig konsultasonstime 1 til 2 uker etter kontakt.

Dyktig fastlege

Tar seg alltid tid, og har fulgt opp 110% hva prøveresultater og annet vedrører.
Også en flott lege å ta med barna til.
Selv om jeg må bruke tid på reisevei, er jeg så fornøyd at jeg aldri kunne tenke meg å bytte fastlege.
Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk lege!

Har gått hos Jannicke i lit over 1 år og synes hun har hvert en fantastisk sympatisk og dyktig lege under min sykdomstid.

Kan varmt anbefalle til alle å enhver!