Ronny Granå

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 54 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2005)

Ledige plasser

0 av 1600
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

22 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Ronny Granå er en av 605 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(49)
49 vurderinger
Tilgjengelighet
(39)
39 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(39)
39 vurderinger
Service
(32)
32 vurderinger

Siste vurderinger av Ronny Granå

Lytter og henviser

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Alltid greit å komme inn til Granå. Effektiv, men lyttende! Henviser alltid videre når det er noe. Tar meg seriøst som pasient. Har også noe telefontid, men med noe lang ventetid.

En hyggelig person og en dyktig lege.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Det er noen år siden jeg hadde Ronny som fastlege. Han hadde alltid tid til å lytte til det jeg fortalte og i alt han gjorde viste han faglig dyktighet. Han er vennlig og sympatisk. Anbefales!!

Verdens nest beste fastlege :D

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Er enig med andres beskrivelser av ham. Han er tålmodig, veldig flink, genuint interessert i å få meg tilbake på sporet. Det er bare 2 diagnoser han gikk glipp av, og jeg forstår at det er mange diagnoser og symptomer å forholde seg til. Han er lett tilgjengelig på telefonen. Akkurat nå er det sommer og jeg har ikke klart å få tak i ham og det står ikke noe info når legesenteret / legene har sommerstengt.

Bra

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Flink lege. Har lytter til deg og bryr seg. Han bruker nok tid og virker interessert. Han er kunnskapsrik.

Dyktig og empatisk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tar seg god tid. Stiller de riktige spørsmålene. Gir gode tips og henviser ved behov

Det store problemet er Rodeløkka Legesenter som ikke har klart å ansette en resepsjonist. Umulig å komme i kontakt med noen dersom man har spørsmål.

Vis flere...