Robin Jareg

Autorisasjon (2002)

Robin Jareg er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Robin Jareg

Trygg, tilstede och effektiv

Har haft Robin som fastlege i över 10 år. All min dialog och kontakt har varit över genomsnittet bra, super nöjd! Han ser ditt problem, tar det på allvar, och följer alltid upp.

Empatisk, grundig og kunnskapsrik

Jareg har vært min fastlege i 15 år. Vil ikke bytte selv om jeg har flyttet fra Oslo. Han lytter fordomsfritt og så lenge det trengs. Han har stått solid ved min side i vanskelig jobbsituasjon og lyttet til mindre plager. En bunnsolid fastlege.

Veldig flink i jobben sin og utrolig imøtekommende!

Jeg har hatt Robin som lege flere år nå. Har hatt så mange dårlige leger før det, og endelig fant jeg han. Han lytter til meg og får ting å skje raskt. Han behandler meg som et medmenneske. Jeg har eksempel hatt migrene siden jeg var 8 år, og slitt med flere migrene attacker i måned en periode. Han henviste meg da til en nevrolog og fikk tid på en uke! (har hørt at det er flere som venter flere måneder på tid!).

Han bryr seg og ser deg ikke bare som "en av hundre pasienter". Anbefalles sterkt!

Profesjonell og imøtekommende

Uten tvil den beste legen jeg har hatt, tar seg tid til å lytte, og gir den beste behandling, og henvisning videre når det er nødvendig. Er blitt familielegen vår, både kona og datteren er veldig fornøyde.

Imøtekommende men uinteressert

Svært trivelig lege, som tar deg imot når han har ledig tid (om 3-4 uker). Lytter, og kommer med mer eller mindre gode råd. Ting tar veldig lang tid, så man må være veldig standhaftig før noe skjer.

Uholdbar lang ventetid på time.