Elzbieta Joanna Johansen
Kvinne, 60 år
Jeg er fornøyd med henne som lege, og de få gangene jeg har fått konsultasjon har dette vært behagelig og effektivt. Utfordringen er å få kontakt med dette legesenteret. De har store problemer med telefonen deres, og jeg har gjentatte ganger ventet over en time på svar, og noen ganger får jeg ikke svar i det hele tatt. Det er altså nesten umulig å få tak i dem. De har heller ikke noe reelt tilbud om akutt legetime, når den ene lege til stadighet er syk. Ingen av de tre gangene det siste året jeg har hatt behov for akutt legetime har jeg fått det. Anbefaler ikke å benytte dette legekontoret hvis du kan ha behov for noe annet enn ordinære legetimer i ny og ne.
Tar lang tid å få time, når man først kommer timen er dem alltid forsinket.... Eller er de flinke og lytter til mine problemer.
Jeg har hatt denne legen i ca 15 år. De første årene hjalp hun meg på alle måter, hadde god tid, men dette har forandret seg. Den siste konsultasjonen jeg hadde var rett før lunsjtid, og som vanlig var hun forsinket, og var mest opptatt av å bli ferdig med meg, slik at lunsjen kunne inntas. Hun viste ingen tegn til å kunne hjelpe meg, med helt enkle saker.
Jeg kommer nå til å bytte fastlege.
Har bare vært hos legesenteret en gang og var veldig fornøyd med behandlingen da (Var hos en vikar).
Det som imidlertid trekker ned er en elendig telefontjeneste og manglende tjeneste for e-resept. Det er generelt veldig vanskelig å komme igjennom på telefon, fort 45 minutter uten å få svar eller indikasjon på om svar er rundt neste hjørne eller om nye 45 minutter... , noe som er litt frustrerende når du ikke engang har behov for å dra til legen, men kun ønsker å komme i kontakt med dem.
Etter flere forsøk, måtte jeg gi meg. Jeg prøver å unngå å bytte fastleger, men nok ble nok. Hun hørte ikke på mine bekymringer, og på to ut av to henvisninger fikk jeg avslag på fordi hun hadde ikke gjort det riktig, eller manglet de detaljene jeg fortalte henne på kontoret. Hun må bli flinkere til å skrive henvisninger slik at kritiske uker går ikke tapt.
Det var mange feil med reseptene som kunne blitt fort fikset hadde hun lyttet og innrømte feil.
Anbefaler at de tar telefonen hvis det er den eneste måten man kan få ta i kontoret på.
Vis flere...