Nadim Latif

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 54 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2002)

Ledige plasser

4 av 2500

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Nadim Latif er en av 607 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(86)
86 vurderinger
Tilgjengelighet
(62)
62 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(68)
68 vurderinger
Service
(57)
57 vurderinger

Siste vurderinger av Nadim Latif

Dårlig service på legekontoret.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig ok lege. Bare synd han aldri er ledig.
Venter somregel alltid 20 minutter i tlf kø for så å få beskjed om at hvis jeg ønsker en time, og hvis den er. akutt, må jeg ringe dagen etter mellom klokken kvart over 8 og 9. Blir aldri tilbudt en ordentlig time, fordi legen min er fullbooket langt frem i tid. Litt håpløst.

Den værste legen jeg har hatt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Når jeg kom til han å forklarte symptomene mine, spurte han meg hva han skulle gjøre med det?! Han var sur og useriøs. Veldig uprofesjonelt.

Jaja

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Var flink i begynnelsen, men dårligere etterhvert .. Må som regel passe på seg selv, for lang vente tid på legekontor , dårlig " kølappsystem "

Best i byen

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tar pasienten på alvor
Tid til å høre på deg.
Pasienten i fokus.

Grundig og tillitsvekkende lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lege som gjør jobben sin grundig og som alltid tar seg tid til deg. Jeg fikk raskt tillit til han og jeg har vært fornøyd med han de årene jeg har vært hans pasient. Jeg har faktisk turt å stille han spørsmål jeg ikke har stilt mine tidligere fastleger. Mitt mot til å gjøre dette har sammenheng med hans personlighet, hans evne til å være empatisk og spesielt det at han tar seg tid til meg.

Tidligere tenkte jeg at han kan bli bedre på å overholde tidspunktene sine, slik at ikke pasientene må vente én time på å komme inn til sin avtale. Dette opplever jeg at har bedret seg etter at det ble en ny og mer systematisk ordning på bestilling av hastetimer (den nye ordningen startet i september 2012). Han kan også, etter min mening, vurdere mer om det er nødvendig med alle henvisningene videre. Jeg savner at legekontoret tilbyr bestilling av legetime via internett. Ellers er jeg strålende fornøyd!

Vis flere...